حوزه‌های علمیه سبب استحکام نظام و انقلاب هستند

خبرگزاری شبستان: جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کل کشور گفت: حوزه‌های علمیه سبب استحکام نظام و انقلاب هستند بنابراین باید انقلابی باقی مانده و دچار انحراف نشود.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام علی اکبر داراب کلاهی جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کل کشور، غروب سه‌شنبه 16 شهریور در دومین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جامعه بسیج زنان برگزار شد، درباره تحولات منطقه در بخش آسیای غرب، گفت: متاسفانه امروز ما شاهد تقابل دو جریان حق و باطل در آسیایی غربی هستیم که سبب شده این منطقه  وضعیت بسیار فاجعه‌بار و نامناسبی را داشته باشد.

وی افزود: امروز در منطقه آسیای غرب شاهد تقابل اسلام ناب محمدی و اسلام با محتوای یهودیت و سکولاریسم هستیم.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کل کشور، درباره لزوم ایجاد توازن میدانی بین بسیج طلاب در عرصه‌های مختلف جامعه، عنوان کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور ایجاد توازن میدانی در عرصه‌های نظامی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و غیره در تقویت جبهه خودی و پیشبرد اهداف کلی نظام امری لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام داراب‌کلاهی درباره نقش بسیج طلاب در ایجاد جامعه آرمانی، اظهار داشت: از مهمترین وظایف بسیج طلاب تربیت نیروی انقلابی برای زمان حال و آینده است تا دیگر کسی ادعای انا رجل نداشته باشد و این امر با حضور پررنگ طلاب در جامعه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت هدایتگری بسیج طلاب در جامعه، ابراز کرد: وظیفه طلاب است که در زمینه تربیت نیروهای انقلابی، هدایت افکار، بصیرت افزایی و بیان حقایق نقشی فعال داشته باشند.

جانشین سازمان بسیج طلاب و روحانیون کل کشور در پایان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با روحانیون و اعضای خبرگان، خاطرنشان کرد: ایشان در این دیدار به انقلابی ماندن و انحراف حوزه های علمیه اشاره داشتند به همین علت باید به این امر توجه ویژه داشت چراکه حوزه‌های علمیه سبب استحکام نظام و انقلاب هستند.

کد خبر 572168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha