باید اساس حوزه‌های علمیه بر مبنای تربیت طلبه انقلابی و ولایی باشد

خبرگزاری شبستان: مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول‌الله(ص)‌ تهران، گفت: باید اساس حوزه‌های علمیه بر مبنای تربیت طلبه انقلابی و ولایی باشد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، ناهید دمیرچی، مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول‌الله(ص)‌ تهران، غروب سه‌شنبه 16 شهریور در دومین نشست شورای مشورتی و راهبردی بسیج طلاب حوزه‌های علمیه خواهران که در سالن جامعه بسیج زنان برگزار شد، درباره بیانات رهبر معظم انقلاب برای مقابله با تهاجم دشمن، گفت: در دهه‌های اخیر دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی انواع دسیسه و فتنه‌ها را راه‌اندازی کردند که یک نمونه آن در دوران دفاع مقدس مشاهده شده است.

وی افزود: امروز دشمن در زمینه جنگ نرم بسیار فعال عمل می‌کند تا جوانان را از خط ولایت دور کند و این امر برای نظام انقلاب اسلامی بسیار خطرناک است، به همین علت رهبر معظم انقلاب برای مواجهه با دشمن فرمودند که شما نیز از طریق جنگ نرم به مقابله با دشمن بپردازید.

دمیرچی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ نرم خطری جدی برای حوزه‌های علمیه است، عنوان کرد: امروز دشمنان حوزه‌های علمیه را مورد هجمه و تهدیدهای خود قرار دادند تا آنان نتوانند خروجی ایده آل را به جامعه تزریق کنند.

مسؤول امور خواهران بسیج طلاب و روحانیون سپاه محمد رسول‌الله(ص)‌ تهران، با اشاره به اینکه اعتقاد و التزام به ولایت فقیه از مهمترین محورهای حوزه علیمه است، ابراز کرد: باید اساس حوزه‌های علمیه بر مبنای تربیت طلبه انقلابی و ولایی باشد همانگونه که رهبر معظم انقلاب در باب اهمیت بیعت با ولی‌فقیه فرمودند: بیعت با امام راحل همچون بیعت با پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) است.

وی در پایان با اشاره به ویژگی‌های مهم حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد:  آسیب شناسی و افزایش معنویت در حوزه‌های علمیه امری لازم و ضروری است تا تربیت شدگان این مکتب بتوانند بعد از اتمام دروس حوزوی ضمن انقلابی ماندن در نشر معارف اسلامی رسالت خود را به سرانجام مطلوب برسانند.

کد خبر 572189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha