تعاونی ها، بهترین راهکار برای کاهش بیکاری

خبرگزاری شبستان: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اهمیت توجه به تعاونی ها گفت: بهترین رویکرو تعاونی ها کاهش بیکاری و توجه به اشتغال در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شب گذشته ( 17 شهریور) در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر استان یزد گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی یکی از مهمترین راهکارها در این جهت توجه به تعاونی ها است.
 

وی افزود: تعاونی ها می توانند سیاست های اقتصاد مقاومتی را پیاده کرده و در راستای سرمایه ها و منابع انسانی نیز گام های اساسی بردارند و توسعه پایدار را شکل دهند.

 

ربیعی تصریح کرد: زندگی اجتماعی مردم به نحوی تعاونی است که توجه به ارتباطات مردم با یکدیگر را در خود جای داده است و شیوه زندگی و کار گروهی را در جامعه افزایش می دهد.

 

وی افزود: ما در بخش وزارتخانه توجه ویژه ای به تعاونی ها داریم و توانمندسازی تعاونی ها، رفع نیازمندی های تعاونی ها و توسعه صادرات تعاونی ها را در دستور کار خود قرار داده ایم زیرا معتقدیم که از طریق تعاونی ها می توانسم مشکلاتی از قبیل بیکاری را حل کنیم.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: ما در استان یزد شاهد فعالیت های مناسبی هستیم که افتتاح بیش از یک صد میلیارد ریال پروژه تعاونی با اشتغال‌زایی 200 نفر در استان یزد نشان دهنده توسعه و پیشرفت وضعیت اقتصادی در استان است.

 

ربیعی در پایان با اشاره به مبارزه با فساد گفت: ما هیچ زمانی مبارزه با فساد را کاهش نمی دهیم و حتی زمانی که مبارزه با فیش های نجومی نیز سامان پیدا کند ما همچنان در ادامه نیز مبارزه با فساد را در دستور کار خود داریم.

کد خبر 572450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha