برخی می‌خواهند شیطان بزرگ را فرشته نجات كشور جلوه دهند

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(عليه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمنان به دنبال نفوذ در کشور هستند، گفت: متاسفانه برخی ها اصرار دارند که شیطان بزرگ را فرشته نجات جلوه دهند و زمینه نفوذ آنها در کشور را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز (20 شهریور) در مراسم معارفه مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در بسیج دانشجویی خراسان جنوبی اظهار داشت: باید نقشه ها و حیله های استکبار جهانی علیه نظام را باور کنیم.

 

وي افزود: دشمن همواره دنبال طرح ریزی و نقشه علیه نظام است که باید هوشیار بوده و اجازه نفوذ دشمن را ندهیم.

 

وی با بیان اینکه دشمن در حال نقشه کشیدن و طرح ریزی برای نفوذ به داخل کشور است، اظهارداشت: جهاد اکبر یکی از راه‌های مقابله با نفوذ دشمن است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه جهاد اکبر یعنی تبعیت نکردن از دشمن در زمینه‌های اقتصاد و سیاست و سایر موضوعات، افزود: عده ای متاسفانه زمینه نفوذ استکبار جهانی به ویژه آمریکایی ها در کشور را فراهم می کنند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه باید در مقابل آمریکا به عنوان شیطان بزرگ ایستادگی کرد، افزود: متاسفانه برخی ها اصرار دارند که شیطان بزرگ را فرشته نجات جلوه دهند و زمینه نفوذ آنها در کشور را فراهم کنند.

 

وی با بیان اینکه ایران اسلامی سالها قبل آمریکا و استکبار را از کشور بیرون کرده است، گفت: نباید اجازه داد تا دوباره استکبار جهانی به کشور نفوذ پیدا کند، چراکه همانطور که امام راحل فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه همه امت اسلامی وظیفه دارند تا در زمینه نفوذ استکبار جهانی روشنگری کنند، تصريح كرد: دشمن وقتی از طریق جنگ نظامی نتوانست دولت عثمانی یا همان شوروی را شکست دهد، به فکر نفوذ افتاد و توانست با استفاده از همین نفوذ در شوروی زمینه فروپاشی آن را فراهم کند.

 

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه این روزها شاهد تخریب مجموعه سپاه و نیروهای مسلح توسط دشمنان نظام هستیم، گفت: هدف دشمن از حمله به سپاه، شورای نگهبان و سایر نهادهای انقلابی خالی کردن نظام از عناصر قدرت است.

 

وی با بیان اینکه مقابله با نفوذ دشمنان نوعی جهاد کبیر است، گفت: امروز فرهنگ مهمتر از اقتصاد است و باید به آن توجه جدی شود.

 

 

 

کد خبر 572961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha