برگزاری ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت در کانون های فرهنگی هنری بخش بیکاه

خبرگزاری شبستان: مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) شهر بیکاه از برگزاری ویژه برنامه های دهه امامت و ولایت با همکاری کانون های مساجد و بخشداری در این بخش خبر داد.

محمد ارزشی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری پیامبر اکرم(ص) شهر بیکاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در رودان عنوان کرد: به مناسبت فرارسیدن دهه امامت و ولایت، کانون پیامبراکرم(ص) با همکاری کانون های فرهنگی هنری، بسیج و بخشداری بخش بیکاه، ویژه برنامه های متنوعی را اجرا می کند.

 

وی برگزاری مسابقات ورزشی بومی محلی ویژه خواهران در روز سه شنبه(23 شهریور)، مسابقات نقاشی، روزنامه دیواری و دکلمه با موضوع غدیر در روز چهارشنبه(24 شهریور) و غبارروبی قبور شهدای بخش بیکاه در عصر روز پنجشنبه(25 شهریور) را از برنامه های آغازین این دهه برشمرد.

 

به گفته ارزشی؛ مسابقات دوچرخه سواری ویژه نوجوانان در روز جمعه و کارگاه آموزشی «غدیرشناسی» زیر نظر حجت الاسلام روسی زاده از شنبه(27 شهریور) به مدت سه شب در مسجد پیامبر اکرم(ص) بیکاه برگزار می شود.

 

وی افزود: برنامه دیدار با خانواده شهدا در روز چهارشنبه(31 شهریور) و مسابقه حفظ آیات و احادیث مرتبط با موضوع ولایت نیز در روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

 

این فعال فرهنگی، برگزاری جشن بزرگ عید غدیر به همراه سخنرانی، مولودی خوانی، سرود، نمایش، تجلیل از برترین های مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی را از برنامه های شب عید غدیر خم در مسجد پیامبر اکرم(ص) برشمرد و افزود: اعضای کانون های مساجد بخش بیکاه همزمان با روز عید غدیر به دیدار خانواده سادات می روند.

 

گفتنی است؛ جمعیت بخش بیکاه (شهرستان رودان) طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با ۲۲۵۹۸ نفر بوده‌است.

 

 

کد خبر 573466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha