از برگزاری کارگاه های‌ آموزشی غدیرشناسی تا اجرای سخنرانی های مذهبی در کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مدیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه، گفت: برنامه های دهه ولایت و امامت از روز جمعه ۲۶ لغایت ۳۰ شهریور در سطح استان اجرایی خواهند شد.

بهروز همتی مدیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه با تبریک دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت این دهه مبارک بنیاد بین المللی غدیر استان ویژه برنامه های مختلفی را در سطح استان برگزار می کند.

 

وی ابراز کرد: از عید قربان تا عید سعید غدیر خم دهه ولایت و امامت است و برنامه ها از روز جمعه 26 لغایت 30 شهریور در سطح استان اجرایی خواهند شد.

 

مدیر اجرایی بنیاد بین المللی غدیر استان کرمانشاه از برپایی بیش از 250 کارگاه آموزشی غدیرشناسی و ولایت شناسی در سطح استان خبر داد و گفت: در این مدت همچنین اساتید برجسته ای از مرکز تخصصی مهدویت قم به استان سفر خواهند داشت.

 

همتی تصریح کرد: با حضور اساتید برجسته قم کارگاه های آموزشی غدیرشناسی و ولایت شناسی در سطح استان، مساجد، بقاع متبرکه و مراکز نظامی و انتظامی برگزار می شود.

 

این مقام مسئول اجرای ویژه برنامه های مختلف در دهه امامت را فرصتی برای تبیین پیام غدیر عنوان کرد و گفت: مردم می توانند در این با موضوع ولایت بیشتر آشنا شوند.

 

 

وی اضافه کرد: بنیاد بین المللی غدیر همواره و همه ساله سعی دارد در این راستا برنامه های مختلفی را به منظور آشنایی بیشتر افراد با موضوع غدیر شناسی برگزار کند.

 

کد خبر 573474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha