برگزاری نشست تخصصی  مهدویت و غدیر همزمان با دهه ولایت

خبرگزاری شبستان: قائم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور از برگزاری نشست تخصصی مهدویت و غدیر به مناسبت دهه امامت و ولایت خبر داد.

حجت الاسلام اسدی، قائم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور در گفت و گو با خبرنگار مهدویت خبرگزاری شبستان درباره برنامه های ویژه این ستاد برای دهه امامت و ولایت تصریح کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده در این ایام برگزاری نشست تخصصی «مهدویت و غدیر» است.

 

وی افزود: این نشست تخصصی با همکاری مجتمع یاوران مهدی علیه السلام و مرکز تخصصی مهدویت و با حضور حجج اسلام مروجی طبسی و پورسیدآقایی و مجری کارشناسی حجت الاسلام نصوری روز پنجشنبه، 25 شهریور ماه از ساعت 10 صبح در محل مجتمع یاوران حضرت مهدی علیه السلام برگزار می شود.

 

قایم مقام ستاد هماهنگی فعالیت های مهدوی کشور تصریح کرد: نشست تخصصی «مهدویت و غدیر» با محوریت خطبه غدیر و با سه رویکرد «معرفت افزایی»، «کارکرد خطبه غدیر نسبت به مهدویت» و « آسیب زدایی از مباحث مهدوی با بهره گیری از خطبه غدیر» برگزار می شود چرا که امروز آسیب هایی در این عرصه وجود دارد که خطبه غدیر پاسخ بسیاری از این آسیب ها را در خود دارد.

 

حجت الاسلام اسدی با تاکید بر تخصصی بودن این نشست گفت: با توجه به تخصصی بودن نشست، از قریب به 50 تا 60 نفر از متخصصان و کارشناسان مباحث مهدوی برای حضور در این نشست دعوت شده است. و سخنرانان و ارائه کنندگان مباحث نیز از محققان، صاحبنظران و کارشناسان موضوعات مهدوی هستند.

 

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم آثار و نتایج علمی این نشست به صورت مکتوب گردآوری شده و در صورت امکان در قالب کتاب و در غیر این صورت در مجلات تخصصی مهدویت منتشر شود.             

کد خبر 573535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha