بازسازی واقعه غدیرخم در هشت نقطه استان کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: برنامه ریزی برای بازسازی واقعه غدیرخم در راستای آماده کردن وسایل و احشام مورد نیاز مانند اسب و شتر از دو ماه گذشته آغاز شده است.

سرهنگ علی یوسفی ‌راد مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به فرارسیدن دهه ولایت و امامت به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: همزمان با عید سعیدغدیر خم واقعه غدیر در هشت نقطه استان کرمانشاه بازسازی خواهد شد.

 

وی ابراز کرد: بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان کرمانشاه در روز عید غدیر مصادف با 30 شهریورماه در محل بلوار طاق بستان، جنب حوزه علمیه برگزار می شود.

 

به گفته مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، بازسازی این واقعه مهم همچنین در شهرستان های گیلان غرب، دالاهو، اسلام آبادغرب، هرسین، صحنه و کنگاور صورت می گیرد.

 

سرهنگ یوسفی راد تصریح کرد: برنامه ریزی برای بازسازی واقعه غدیرخم در راستای آماده کردن وسایل و احشام مورد نیاز مانند اسب و شتر از دو ماه گذشته آغاز شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه مردم از این برنامه طی سوات گذشته استقبال بسیار خوبی داشته اند، گفت: امسال نیز این برنامه توسط خیل عظیمی از علاقه مندان برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: تبلیغات لازم در این راستا توسط سپاه و گروه های مردمی انجام گرفته و سازمان بسیج نیز در این راستا همکاری بسیاری خوبی با ما داشته است.

 

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گروه های مردمی، هیئت های مذهبی و اقشار مختلف مردم را به دیدن این نمایش دعوت کرد.

 

 

کد خبر 573585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha