اختتامیه دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم جامعه القرآن برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز با اشاره به برگزاری اختتامیه دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم گفت: این اختتامیه با حضور ۴۷ نفر از حفاظ قرآن شعبه رسالت تهران از ۲۰ تا ۲۴ شهریور در مشهد برگزار شد.

 منیر روحی، مسئول روابط عمومی موسسه جامعه القرآن استان تهران و البرز در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری اختتامیه دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم گفت: این اختتامیه با حضور 47 نفر از حفاظ قرآن شعبه رسالت تهران از 20 تا 24 شهریور ماه در مشهد مقدس برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این سفر علمی قرآنی آموزشی سوره فجر به عنوان آخرین سوره در این دوره یک ساله در صحن مطهر امام رضا (ع) به این امام رئوف هدیه شد، خاطرنشان کرد: این مراسم به همراه توسل و قرائت زیارت خاصه امام رضا (ع) برگزار شد.

روحی با اشاره به مراسم یادبود شهید سردار فولادگر از شهدای فاجعه منا و یکی از شهدای مدافع حرم در این سفر، اظهار کرد: حضور بر سر مزار شهید محسن حاجی حسنی و دیدار با مراجع عظام تقلید از دیگر برنامه های این سفر زیارتی بود.

مسئول روابط عمومی جامعه القرآن استان تهران و البرز با اشاره به سفر برادارن جامعه القران به مشهد مقدس تصریح کرد: اختتامیه دوره تخصصی حفظ یک ساله قرآن کریم برادران جامعه القرآن نیز 16 تا 20 با حضور 80 نفر از حافظان قرآن کریم برگزار شد.

 

کد خبر 573878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha