محاکمه دیکتاتورهای منطقه ادامه خواهد داشت

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به نتایج و تاثیرات محاکمه حسنی مبارک تاکید کرد: محاکمه دیکتاتورهای منطقه با این محاکمه تاریخی ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری، امام جمعه تبریز در دیدار جمعی از دانشجویان و فعالان سیاسی و مذهبی تبریز، با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان خواستار توجه جامعه به برکات معنوی این ماه شد.


وی بر رعایت حال همدیگر در این ماه تاکید و اظهار کرد: متاسفانه مشاهده می شود که برخی از اصناف از حال مردم بی خبر بوده و به دنبال سود جویی خود هستند.


امام جمعه تبریز با اشاره به تحولات منطقه خاورمیانه اظهار کرد:‌ این تحولات در ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد که روند تحولات به نفع مردم منطقه و بیداری اسلامی است.


وی به محاکمه حسنی مبارک در مصر اشاره کرد و ادامه داد: تاریخ درس های عبرت فراوانی برای ما دارد و محاکمه حسنی مبارک درس عبرتی برای دیکتارتورهاست.


آیت الله شبستری بیان کرد: دیکتاتورها سرنوشت تلخی دارند و محاکمه صدام نیز در این زمینه تداعی می شود، اگر چه عبرت آموز بود اما به واسطه بیگانگان صورت گرفت در حالی که مبارک را خود ملت مصر محاکمه می کنند.


امام جمعه تبریزخاطر نشان کرد: شورای نظامیان مصر تلاش کردند تا از محاکمه مبارک جلوگیری کنند اما متوجه شدند که این سرنوشت تلخ در صورت اصرار برای خود آنان نیز تکرار پذیر است.


آیت الله مجتهد شبستری افزود: پیام این محاکمه به سران ستمگر در کشورهای منطقه این است که در آینده نزدیک باید پاسخگوی ملت ها در برابر جنایت ها و خیانت های خود باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 57401

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha