تجمع بزرگ طلایه داران امر به معروف نهی از منکر در گیلان

خبرگزاری شبستان:دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه «همه مسئولیم» شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر است گفت: تجمع بزرگ طلایه داران امر به معروف نهی از منکر در گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام غلام رضا شفیع زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گیلان امروز (25 شهریور ) در جلسه نشست امر به معروف و نهی از منکر در بیت نماینده ولی فقیه در گیلان اظهارکرد: امربه معروف و نهی از منکر از مهمترین مقوله های جامعه اسلامی به شمار می رود.

 

وی با بیان اینکه شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر «همه مسئولیم» است گفت: دهه نخست ماه محرم هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده است که در این هفته برنامه های متعددی در استان تدوین و اجرای خواهد شد.

 

حجت الاسلام شفیع زاده  اذعان کرد: بهره گیری از فضای معنوی ماه محرم، ارتباط موثر با سازمان های دولتی و غیر دولتی، تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و اتخاذ رویکرد واحد و انسجام، تجلیل از خادمان برجسته امر به معروف و نهی از منکر، گسترش دعوت عموم به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بهره گیری حداکثری از تجمعات مبلغان، مداحان، سازماندهی طلایه داران در دسته جات عزاداری  و ... از اهم برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در گیلان است.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در گیلان افزود: راهپیمایی امر به معروف و نهی از منکر در 5محرم، برگزاری همایش خواهران طلایه دار و تجلیل از خواهران فعال، برگزاری گردهمایی طلایه داران  و سخنرانی در مساجد و حسینه ها، نشست های تخصصی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر و نواختن زنگ امر به معروف و نهی از منکر در مدارس گیلان ... از دیگر برنامه های هفته امر به معروف و نهی از منکر در استان است.

 

وی تصریح کرد: امر به معرو ف نهی از منکر از گسترش ناهنجاریهای جامعه جلوگیری خواهد کرد.

 

حجت الاسلام شفیع زاده خاطر نشان کرد: همه ما در برابر گسترش منکرات مسئول هستیم و همه مسئولین وظیفه دارند درجهت اجرای  قانون امر به معروف و نهی ازمنکر کوشا باشند.

 

 اقبال لاهوتی، نماینده مردم شهرستان لنگرود هم در این مراسم اظهار کرد: در جلسات امر به معروف و نهی از منکر، نماینده مدیران نیستند در حالیکه خود شخصا باید حضور داشته باشند.

 

وی بابیان اینکه ظرفیت های گردشگری در استان گیلان بالاست گفت: با گسترش امر به معروف و نهی از منکر می توان سالانه پذیرای ۳۰ میلیون گردشگر در ایران بود.

 

نماینده مردم شهرستان لنگرود تصریح کرد: با آموزش توریست های خارجی، این گردشگران سفیران فرهنگی ایران در جهان خواهند بود.

 

لاهوتی  اذعان کرد: هرگونه تجمع و راهپیمایی با تصویب ستاد امر به معروف و نهی از منکر اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

 

کد خبر 574068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha