بیش از ۲۰ هزار دانش آموز گیلانی به مناطق جنگی اعزام می شوند

خبرگزاری شبستان:مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان با بیان اینکه هر ساله درهرکاروان راهیان نور یک روحانی مستقر است گفت: بیش از ۲۰ هزار دانش آموز در قالب کاروان راهیان نور امسال به مناطق جنگی اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت الاسلام محمد جمالی، مسئول  سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان امروز (25 شهریور) در بیت نماینده ولی فقیه اظهار کرد: طلاب و رحانیون نقش ارزنده ای در تبلیغ درست دینیجامعه ایفا می کنند.

 

وی با بیان اینکه سازمان بسیج و طلاب و روحانیون فعالیت های گسترده ای در استان دارد گفت: 4 حوزه مقاومت، 35 پایگاه در حوزه علمیه و همچنین ساماندهی 3 هزار طلاب خواهر و برادر از جمله فعالیت این سازمان در استان است.

 

حجت الاسلام جمالی افزود: امام فرموده است:  امروز یکی از به روزترین تشکل ها بسیج طلاب و دانشجو است.

 

مسئول  سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان اذعان کرد: با تشکیل مجمع قشر بسیج طلاب، موضوعات مختلف فرهنگی، سیاسی واجتماعی مورد بررسی قرار گرفت.

 

وی گفت: با تشکیل کار گروهای تخصصی با محوریت وهابیت، شبکه های ماهواره ای، دلایل کاهش جمعیت و افزایش جمعیت، کاهش ازدواج و افزایش طلاق در جامعه مورد بررسی قرارمی گیرد.

 

حجت الاسلام جمالی خاطر نشان کرد: طلاب و روحانیون در گسترش امر به معروف و نهی از منکر نقش بسیار خطیری درجامعه برعهده دارند.

 

مسئول  سازمان بسیج طلاب و روحانیون گیلان تصریح کرد:بیش از۲۰هزار دانش آموز به مناطق جنگی در قالب کاروان راهیان نور امسال اعزام خواهند شد که درهریک از کاروان راهیان نور یک طلاب و روحانی مستقر خواهد شد.

 

کد خبر 574074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha