اردوهای جهادی بهترین کارگاه جهت کسب مسئولیت اجتماعی است

خبرگزاری شبستان:مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت از اردوی جهادی به ‌عنوان بهترین کارگاه جهت کسب مسؤلیت اجتماعی نام برد و گفت:این اردوها فرصتی مناسب جهت توانمند سازی نیروی انسانی، ارتقای معنویت، درک مشکلات طبقات محروم و ایجاد دغدغه است.

کیوان محمودی صبح امروز ( 27  شهریور ) ضمن تبریک میلاد امام هادی علیه السلام به خبرنگار شبستان گفت: اردوهای جهادی، امسال توسط دانشجویان و مؤسسات آموزش عالی شهرستان جیرفت در قالب های مختلف عمرانی، علمی، آموزشی، فرهنگی و پزشکی به منطقه محروم شهر بلوک روستای جزفطن اعزام شدند که بحمدالله مورد استقبال مردم آن روستا قرار گرفت.

 

وی با اشاره به فعالیت ‌های عمرانی گروه جهادی دفتر بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت افزود: دانشجویان در این عرصه، ساخت یک حسینیه را در دستور کار خود دارند که ان اشاءالله برای تکمیل حسینیه این گروه جهادی مجدد اعزام می شود.

 

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با اشاره به اردوی جهادی روستای جزفطن شهر بلوک، اظهار داشت: خواهران و برادران در قالب کمیته ‌های اعلام شده به نقاط هدف جهت خدمت رسانی به قشر محروم جامعه اعزام شدند که از جمله می توان به دیدار با خانواده های شهداء، زیارت عاشورا و دعای توسل، حلقه صالحین، کلاس های خیاطی و روبان دوزی، کمک های اولیه، کلاس احکام و تیم پزشکی مامایی جهت معاینه به صورت خانه به خانه نیز اشاره کرد.

 

به گفته وی اردوهای جهادی، مدرسه‌ای است که در آن درس عشق و ایثار تدریس می‌شود و جوانان با حضور در این مناطق محروم از هیج کوششی دریغ نمی‌کنند لذا در اردوهای جهادی می توان حضور خدا را در لحظه لحظه احساس کرد.

 

وی از اردوی جهادی به ‌عنوان بهترین کارگاه تمرین مسؤلیت اجتماعی نام برد و گفت: اردوی جهادی فرصتی برای خودسازی، خودشناسی، کسب رضایت خداوند و اولیای الهی، تقویت ارزش ‌های اخلاقی و قناعت است.

 

 محمودی عنوان کرد: اردوی جهادی فرصت کسب تجربه، توانمند سازی سرمایه انسانی و ارتقای معنویت را فراهم می‌کند و همچنین افراد شرکت ‌کننده در این اردوها می ‌توانند توشه ‌ای از معنویت را با خود همراه داشته باشند.

 

وی بیان داشت: شرکت‌ کنندگان در اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان جیرفت با روحیه ای انقلابی مشغول به فعالیت هستند که به لطف خدا دستاوردهای رضایت بخشی داشته است.

کد خبر 574207

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha