ثبت نام ۱۳ هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت در هفته اول

خبرگزاری شبستان: با گذشت هشت روز از آغاز نام‌نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری آزمون قرآن و عترت، نزدیک به ١٣ هزار نفر با مراجعه به پایگاه اینترنتی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اقدام به نام نویسی کرده‌اند...

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت ، نام‌نویسی در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت از ۲۰ شهریورماه آغاز شده است.

در این دوره شاهد حضور پرشور علاقه‌مندان هستیم، به طوری که پس از گذشت هشت روز  از آغاز نام‌نویسی در آزمون  سراسری قرآن و عترت ١٢ هزارو ٩٠٠  نفر آمادگی خود را برای شرکت در این آزمون اعلام کردند.

این دوره از آزمون‌ها در دو بخش ویژه موسسات قرآنی و بخش ویژه کارکنان دولت برگزار می‌شود که در بخش موسسات قرآنی کشور، تاکنون موسسه نسیم وحی خلخال با ١٠١٦ نفر، جامعةالقرآن اصفهان با ٥٥١ نفر، ولیعصر(عج) دورود با ٣٢٦ نفر و مهد قرآن یزد با٣٢٦نفر به ترتیب بیشترین متقاضی شرکت در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت را به خود اختصاص داده‌اند.

در بخش کارکنان دولت که امسال برای نخستین‌بار برگزار می‌شود تاکنون ٤ هزار و ٩٠٠ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که استان‌های تهران، اصفهان،  فارس، اردبیل و آذربایجان شرقی بیشترین تعداد ثبت‌نامی را داشته است.

لازم به ذکر است نام‌نویسی در پانزدهمین دوره آزمون‌های قرآن و عترت برای موسسات قرآنی و عموم علاقمندان تا ٢٠ مهرماه و برای کارکنان دولت تا ١٥ آبان‌ماه ادامه دارد

کد خبر 575279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha