مراسم تجلیل از قرآن آموزان شبعه اختیاریه جامعه القرآن برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مراسم تجلیل از قرآن آموزان، اساتید و مربی شعبه اختیاریه جامعه القرآن عصر دیروز در مسجد امام جعفر صادق (ع) با حضور ۹۰ قرآن آموز این شعبه برگزار شد.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن استان تهران و البرز در گفت ‌و گو با خبرنگار قرآن و عترت خبرگزاری شبستان، با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از قرآن آموزان، اساتید و مربی شعبه اختیاریه جامعه القرآن گفت: این مراسم به همراه جشن عید غدیر عصر دیروز در مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این مراسم از حفاظ خردسال 13، 26، 5 و 10 جز تجلیل شد، خاطرنشان کرد: همچنین این مراسم با قرائت قرآن اسفراینی و خطابه خوانی سید علی میر صادقی و حسنی احمدی، حافظ 6 جز همراه بود.

روحی با اشاره به برپایی نمایشگاه دفاع مقدس در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در این مراسم از اسفراینی از خیرین این مؤسسه، حجت‌الاسلام حسینی، امام جماعت مسجد امام صادق(ع) و خانوم منتظری از مربیان این موسسه تجلیل شد.

مسئول روابط عمومی مؤسسه جامعةالقرآن استان تهران و البرز گفت: شعبه جامعه القرآن اختیاریه با 70 قرآن آموز خردسال و 20 قرآن آموز بزرگسال در سال 93 تاسیس شد، شعبه مسجد امام جعفر صادق(ع) جامعةالقرآن الکریم در اختیاریه شمالی، خیابان شهید جهان‌نیا واقع شده است.

کد خبر 576091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha