منابع پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در استان البرز

خبرگزاری شبستان: متقاضیان حضور در پانزدهمین آزمون قرآن و عترت استان البرز، می توانند به منظور تهیه منابع آزمون در استان البرز به چهارراه هفت تیر، چهارراه کارخانه قند، خیابان شهیدان پناهی، فروشگاه یاقوت، مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، اهمیت ترویج فرهنگ و معارف قرآن و اهل بیت(ع) یکی از مهم ترین اهداف و وظائف نظام اسلامی است، که همواره بر آن تاکید و توجه صورت گرفته است.

 

برهمین اساس، معاونت قرآن و عترت استان البرز در نظر دارد با اهتمام ویژه ای در بحث پانزدهمین آزمون قرآن و عترت این استان حضور فعال داشته باشد.

 

تاکید ویژه بر اهمیت آزمون قرآن و عترت در خطبه های نماز جمعه

 

اهمیت ویژه این امر به گونه ای است، که حجت الاسلام دهقاندار در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه مهر شهر کرج عنوان کرد: آموزه های دینی یکی از واجباتی است، که باید به آن پرداخته شود.

 

آدرس نماینده فروش منابع پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت

 

علاقمندان به شرکت در این دوره از مسابقات قرآنی استان می توانند به منظور تهیه منابع آزمون در استان البرز به چهارراه هفت تیر، چهارراه کارخانه قند، خیابان شهیدان پناهی، فروشگاه یاقوت، مراجعه کنند و یا باشماره تلفن09355371151 تماس بگیرند.

 

گفتنی است، ثبت نام در پانزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت در بخش عموم، تا 20 مهر و در بخش کارکنان دولت تا 10 آبان 95 از طریق مراجعه به موسسات قرآن و عترت و یا مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی www.qia.ir امکان پذیر میباشد.

 

 

 

 

کد خبر 578053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha