حضور ۱۰ هزار مبلغ در مساجد و حسینیه های سراسر کشور

خبرگزاری شبستان: مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم همزمان با آغاز ماه محرم از اعزام ۱۰ هزار مبلغ دینی از سوی این مرکز به سراسر کشور خبر داد.

حجت الاسلام یحیی کمال در گفت و گو با خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از اعزام 10 هزار مبلغ همزمان با آغاز ماه محرم در قالب گروه های تبلیغی متشکل از مبلغین خانم و آقا خبر داد و گفت: این افراد باید از امروز ۱۲ مهرماه در مناطق تعیین شده حضور یابند.

 

وی ادامه داد: از میان مجموع این مبلغان اعزامی هشت هزار نفر از قم و ۲ هزار نفر از شعبه‌های دیگر دفاتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعم از استان های اصفهان، خوزستان، خراسان رضوی، اهواز و تهران به سراسر کشور اعزام می شوند.

 

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، افزود: این مبلغان در چهار قالب گروه‌های تبلیغی، مبلغان عمومی، مبلغان نخبه و خواهران مبلغه به مناطق تبلیغی اعزام می‌شوند.

 

کمال استان‌های اصفهان، گیلان، تهران، مازندران و کرمان را جزو استان‌هایی دانست که بیشترین درخواست برای حضور مبلغان را داشته‌اند و گفت: محدودیتی برای حضور طلاب در مناطق محروم وجود ندارد، اما سعی شده تا در این مناطق و همچنین مناطق مرزی از طلاب بومی آن ها برای تبلیغ استفاده شود.

 

وی اظهار کرد: مبلغان اعزامی موظف هستند در فعالیت های تبلیغی خود علاوه بر تبلیغ سنتی همچون برگزاری منبر و عزاداری و سینه‌زنی، موضوعاتی چون سبک زندگی اسلامی، دشمن شناسی، دشمن ستیزی، امام شناسی و ولایت فقیه را تبیین کنند و نسبت به مشاوره و بیان احکام اهتمام داشته باشند.

 

مدیرکل امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، همچنین از اهدای کتاب «ره توشه» ویژه ماه محرم به مبلغان اعزامی برای پربار کردن این ایام تبلیغی آنان خبر داد.

 

 

کد خبر 578072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha