مسمومیت شدید «ابوبکر البغدادی»

خبرگزاری شبستان:یک مسئول محلی در عراق از مسمومیت شدید «ابوبکر البغدادی» و سه نفر از سرکرده‌های داعش در مرز عراق و سوریه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از واع، یک مسئول محلی در استان نینوا به خبرگزاری عراق گفت: «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروهک تروریستی داعش و سه نفر از سرکرده های دیگر این گروه پس از خوردن ناهار دچار مسمومیت شدید شده اند.

وی افزود: ابوبکر البغدادی و سه نفر دیگر در مرز عراق – سوریه جنوب غربی استان نینوا بودند که پس از صرف غذا دچار مسمومیت شدید شدند.

این مسئول محلی که خواست نامش فاش نشود، ادامه داد: اطلاعات دقیقی عصر یکشنبه به دست ما رسیده  که حاکی از آن است که این سه سرکرده داعشی از اعضای مجلس شورای بودند که در یکی از مهمانسراهای داعش در مرز عراق و سوریه(90 کیلومتری جنوب غربی موصل) مسموم شدند.

وی اظهار داشت: داعش عناصر خود را پس از این حادثه آماده باش اعلام کرد و عملیات بازداشت گسترده در این منطقه را آغاز کرده است.

این مسئول اعلام کرد: داعش از ترس هدف قرار گرفتن البغدادی از سوی جنگنده های ائتلاف، نظارت شدیدی بر تحرکات وی دارد.

وی گفت: البغدادی بین عراق و سوریه در حرکت است و بیشتر تحرکاتش نامشخص انجام می شود و تنها نزدیکان و اعضای شورای از این تحرکات آگاه هستند.

این مسئول افزود: داعش، البغدادی و سه نفر از اعضای شورا را برای تشخیص علت مسمومیت و درمان شان به مکان نامعلوم منتقل کرده اند.

کد خبر 578076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha