اهدای کتاب به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال به کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم مانه و سملقان

خبرگزاری شبستان: معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۰۰ عنوان کتاب به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال را به کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم(ع) روستای قلعه خان به عنوان برگزیده جشنواره «روستای دوستدار کتاب» اهدا کرد.

اسفندیار مکرمی، مدیر کانون فرهنگی و  هنری چهارده معصوم روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: با توجه به اینکه روستای قلعه خان یکی از ١٠ برگزیده اول دریافت جایزه و تقدیر ویژه  جشنواره سال گذشته «دوستدار کتاب» بود، مبلغ 150 میلیون ریال جهت خرید کتاب به کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم به عنوان طراح برتر این جشنواره اختصاص یافت.

 

وی اظهارداشت: این مبلغ اهدایی در قالب خرید 200 عنوان کتب کمک آموزشی، کمک درسی، تاریخی و قرآنی ... تا آخر هفته جاری در اختیار کانون چهارده معصوم قرار می گیرد.

 

مکرمی در توضیح اجمالی جشنواره دوستدار کتاب گفت: از  میان ٨٠٠ روستای شرکت کننده در این جشنواره با هزارو٤٠٠ طرح، روستای قلعه خان در میان اسامی ١٠ برگزیده اول درخشید.

 

مدیر کانون  فرهنگی و  هنری چهارده معصوم (ع) روستای قلعه خان شهرستان مانه و سملقان اظهارداشت: از میان فعالیت های ٢٤ روستا با بیش از ٥٠ طرح که از استان خراسان شمالی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود، کانون فرهنگی و هنری چهارده معصوم (ع) حائز رتبه شده بود.

 

لازم به ذکر است؛ مبلغ ۵۰ میلیون ریال هم سال گذشته از سوی ستادعالی به حساب کانون چهارده معصوم (ع) واریز شده بود که تجهیزات فرهنگی کتابخانه ای خریداری شد.

کد خبر 578345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha