برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت در ارومیه

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت ویژه کارکنان دولت (۱۹ آبان) سال جاری در ارومیه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، حجت الاسلام محمد باقر کریمی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی ظهر امروز(12 مهر) در نشست خبری که در سالن جلسات این اداره برگزار شد، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه و همچنین ارتقای سطح قرآنی کارکنان دولت از مهم ترین اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

وی، با بیان اینکه تا کنون 2 هزار و 319 نفر در مسابقات قرآن و عترت ثبت نام کردند، افزود: از این تعداد هزار و 126 نفر جزء کار کنان دولت و مابقی قرآن آموز هستند.

 

حجت الاسلام کریمی خاطر نشان کرد: سال گذشته 953 نفر در مسابقات قرآن و عترت در استان شرکت کرده بودند که امسال خوشبختانه مسابقات مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته و امیدواریم با برگزاری هر چه بهتر مسابقات بتوانیم در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه موثر باشیم.

 

این مسئول، در ادامه با اشاره به اینکه علاقه مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات تا (20 مهر) فرصت ثبت نام دارند، عنوان کرد: مسابقات قرآن و عترت در تمامی شهرستان های استان برگزار می شود و هر شهرستانی که تعداد ثبت نام کننده آن بیش از 20 نفر باشد مسابقه در آن شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی اضافه کرد: آزمون (19 آبان) برای کارکنان دولت به صورت الکترونیکی و (20 آبان) برای قرآن آموزان به صورت شفاهی و کتبی برگزار می شود که آزمون الکترونیکی شامل 20 سوال تستی و یک سوال تشریحی است که مدت پاسخ گویی به سوالات 15 دقیقه خواهد بود که نتایج آزمون هفته اول آذر اعلام می شود.

 

کد خبر 578559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha