سایت ستادامر به معروف و نهی از منکر مازندران رونمائی شد

خبرگزاری شبستان: سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با حضور کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی درمرکز دیار علویان، رونمائی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران با حضور علی اصغر کاراندیش، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی درمرکز دیار علویان، رونمائی شد.

 

این سایت با همکاری  و مسئولیت احد جاودانی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون فرهنگ، تحقیقات و آموزش ستاد امربه معروف و نهي از منكر استان طراحی سایت، راه اندازی شد و در اختیار ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قرار گرفت.

 

حجت الاسلام چناری، جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و تعدادی از مسئولین دیگر در این آئین رونمایی، حضور داشتند.

عالی ترین مقام دستگاه فرهنگ و هنر مازندران در آئین رونمایی از سایت امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: ماه محرم یکی از ماه هایی است که می توان تمام وجود خود را لبریز از عشق و ارادت به ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(علیه السلام) ساخت.

وی اظهار کرد: مهم ترین هدف قیام حضرت امام حسین(علیه السلام)، اجرای فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر است که می طلبد به این مهم، عنایت ویژه ای صورت گیرد.

جاودانی بیان کرد: حمایت و تجلیل از آمران به معروف و ناهیان از منکر، وظیفه مهم و سنگینی است که برای ساخت مبانی فرهنگی، اجتماعی و اتحاد لازم است و در کلام بزرگان دین، به اجرای این فریضه مهم تاکید شده است.

کد خبر 578994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha