مسجد حجت ابن الحسن(ع) کرج میزبان برگزاری جشنواره قرآنی «مدهامتان»

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان البرز با همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز روز پنجشنبه ۱۳ آبان در مسجد حجت ابن الحسن(ع) واقع در مهرویلا کرج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، جشنواره قرآنی مدهامتان یکی از ویژه برنامه های قرآنی است، که با حضور فعالان مسجدی هرساله با همت دبیرخانه کانون های مساجد استان البرز برگزار می شود.

 

در این میان، مسجد حجت ابن الحسن(ع) که از کانون مسجد با نام شهدای گلشهر ویلا بهره مند است، میزبانی برگزاری مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان در استان البرز را برعهده گرفته است.

 

امام جماعت مسجدحجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی یکی از ائمه جماعات موفق و همراه با کانون های فرهنگی هنری مساجد استان است.

 

سید سعید طاهری، مدیر کانون فرهنگی این مسجد با عنوان کانون شهدای گلشهر ویلای در گفتگو با خبرنگار این خبرگزاری در خصوص ویژگی های بارز این مسجد اظهار داشت: از ویژگی های منحصر این مسجد برگزاری کلاس های مستمر قرآنی و احکام طی سال است و در سال جاری میزبانی جشنواره قرآنی مدهامتان را برعهده خواهد داشت.

 

 

این مسئول تصریح کرد: همکاری و هماهنگی با امام جماعت و بسیج که به عبارتی یکی از مهمترین ویژگی های این مسجد محسوب می شود.

 

کارشناس توسعه و برنامه ریزی دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز که همراه با تیم بازرسی دبیرخانه بازدید یکروزه ای از این کانون فرهنگی هنری مسجد داشت، خاطرنشان شد: برگزاری اردوی جهادی طی 2 نوبت از سال که در کرمانشاه به انجام رسیده است، به عنوان یکی از برنامه های اوقات فراغت این مسجد می توان نام برد.

 

 

طاهری ادامه داد: برگزاری مسابقات فوتسال و والیبال و تنیس روی میز نیز یکی دیگر از فعالیت هایی است، که در کانون فرهنگی هنری مسجد حجت ابن الحسن(ع) برگزار می شود.

 

به گفته این کارشناس فرهنگی در کنار برنامه های ورزشی برنامه های قرآنی همچون برگزاری مسابقات اذان و صحیح خوانی نماز نیز از دیگر امتیازهای این کانون فرهنگی هنری مسجد است.

 

گفتنی است، طرح بازدید از کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با حضور کارشناسان دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان همچنان ادامه دارد.

 

 

کد خبر 583015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha