اعلام نفرات برتر یازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان استان کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: اسامی نفرات برگزیده مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان کرمانشاه در رشته های مختلف در دو رده سنی بالای ۱۸ سال و زیر ۱۸ سال اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآن مدهامتان  پنج شنبه(29 مهر) با حضور 560 شرکت کننده در رشته های قرائت، حفظ کل، 20 جزء، 10 جز، حفظ(1، 3 و 5 جزء)، اذان، ترتیل و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز درمجتمع نورالحسین(ع) کرمانشاه برگزار شد.

 

در پایان با رأی داوران؛ فاطمه حیدری در حفظ کل برتر شناخته شد، هدی واعظی و شیبا کیانیان در حفظ 20 جزء حائز رتبه های اول و دوم شدند و فاطمه کلکوتی در حفظ 5 جزء عنوان برتر را احراز کرد.

 

رتبه های اول تا سوم حفظ 10 جزء نیز به ترتیب به فرزانه نادری نژاد، سمیه جعفری و سمیرا بیگوندی رسید.

 

فرنوش زنگیشه، فاطمه عزیزی و زهرا لطیف زاده در رشته قرائت رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در رشته ترتیل هم پریسا احسانی مهر رتبه اول را کسب کرد و حمیرا کریمی و فاطمه سهرابیان دوم و سوم شدند.

 

رتبه های اول تا سوم در مقطع سنی زیر 16 سال نیز در رشته حفظ یک جزء قرآن کریم مهتاب امیری، فاطمه ایرانی و فاطمه پناهی را از آن خود کردند.

 

در رشته حفظ سه جزء قرآن کریم به ترتیب بیتا محمدی، زهرا کریمی و آیدا نجفی و در رشته حفظ 5 جزء شبنم تاسا، ریحانه سادات موسوی و فاطمه گرامی اول تا سوم شدند.

 

براساس این گزارش، فاطیما فتحی از شهرستان سنقر و کلیایی و ستایش سلیمی از اسلام آبادغرب رتبه های برتر در رشته صحیح خوانی حمد و سوره و اذکار نماز را به خود اختصاص دادند و رعنا آزادی در رشته قرائت تحقیق زیر 16 سال برگزیده شد.

 

در بخش برادران رتبه های اول تا سوم قرائت تحقیق زیر 18 سال به مبین سلطانی، مهدی اسماعیلی و محمد حسین الماسی رسید و در رشته ترتیل به ترتیب مسلم عالی،محمد سلطانی وسهیل یاری اول تا سوم شدند.

 

محمد محراب مقصودی پور،ادیب عزیزی و رضا مهدی بیگ عناوین برتر در رشته حفظ 1 جزء را کسب کردند، محمدهادی نظری در حفظ 3 جزء برتر شد و امیرحسین امیری و امید امیری به ترتیب اول و دوم شدند.

 

با تشخیص داوران؛ سامان پیرمرادی در رشته حفظ 10 جزء موفق به کسب حدنصاب نمره شد

 

همچنین رتبه های اول تا سوم قرائت تحقیق به علی نیکی، معین رنجبر و محمد حسین سلطانی اختصاص یافت.

 

در بخش خردسالان رشته اذان نیز سهیل فرهادی، عباس عزتی وعلی افشار اول تا سوم شدند و در بخش بزرگسالان نیز رتبه های اول و دوم به امید کریمی و سعید فرهادی رسید.

 

کد خبر 583281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha