مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

خبرگزاری شبستان: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» با حضور ۷۰ نفر از برگزیدگان مراحل شهرستانی امروز با حضور مسئولین کشوری و استانی در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام مراد یوسفی، مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری امروز (۶ آبان) در مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» که در ۲ بخش برادران و خواهران به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سالن غدیر شهرکرد برگزار شد، گفت: مرحله استانی یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» با حضور 70 نفر از برگزیدگان مراحل شهرستانی برگزار شده است.

 

وی افزود: از زمان انتشار فراخوان در خبرگزاری شبستان کار ثبت نام آغاز شد که در نهایت 200 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در جشنواره قرآنی «مدهامتان» ثبت نام کردند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه جشنواره قرآنی «مدهامتان» ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد است افزود: یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در رده‌های سنی هشت تا 15 و 18 تا 30 سال برگزار شد.

 

حجت الاسلام یوسفی، قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن نهج البلاغه و صحت قرائت حمد و سوره و اذکار نماز را از رشته های یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در استان برشمرد.

 

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط‌ تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی و کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم را از اهداف یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در استان عنوان کرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر بیان تفسیر قرآن (در بین ائمه محترم جماعات مساجد) از دیگر اهداف یازدهمین جشنواره قرآنی «مدهامتان» در چهارمحال و بختیاری است.

 

کد خبر 583643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha