پنجمین همایش وقف و رسانه در مشهد برگزار می شود

خبرگزاری شبستان: همزمان با هفته وقف، پنجمین همایش وقف و رسانه به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی ۴ آذر ماه برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، همزمان با هفته وقف، پنجمین همایش وقف و رسانه با موضوع وقف و بقاع متبرکه ۴ آذر ماه امسال در محل تالار نور مشهد برگزار می شود.

 

تبیین نقش رسانه ها در زمینه سازی و ترویج فرهنگ وقف در جامعه و تبیین مسائل روزآمد وقف و نیازهای روز برای وقف و تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه وقف از اهداف برگزاری این همایش است.

 

این همایش در پنج محور خبر، گزارش، عکس، فیلم کوتاه و طرح فیلمنامه و فیلم کوتاه با موضوع وقف و بقاع متبرکه در سطح استان خراسان رضوی برگزار می شود و به ۳ نفر برتر هر رشته کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، تبلت و دوربین دیجیتال اهدا می شود.

 

علاقمندان می توانند آثار خود تا ۲۱ آبان ماه سال جاری به دبیرخانه همایش به آدرس مشهد، خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و یا به نشانی رایانامه waghfvaresane@gmail.com ارسال نمایند و همچنین شماره تماس ۳۸۴۸۰۱۵۳ -۰۵۱ جهت کسب اطلاعات بیشتر پاسخگوی مخاطبین این همایش می باشد.

کد خبر 584171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha