۳۰۰ هزار زائر پیاده وارد مشهد مقدس خواهند شد

خبرگزاری شبستان:مدیر کل هماهنگی امور زائران استانداری با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که در میزبانی از زائران یک برند شویم، افزود:پیش بینی می شود در ایام پایانی صفر ۳۰۰ هزار زائر پیاده به مشهد وارد شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از مشهد، سید حمید موسوی مدیر کل هماهنگی امور زائران استانداری خراسان رضوی امروز(۱۲ آبان) در جمع اصحاب رسانه گفت:ایام دهه پایانی ماه صفر برای خراسانی ها و مشهدی ها ایام خاصی است که به نوعی یک فرصت مغتنم است تا مشدی ها خود را محک زده و میزبانی زائران امام رضا(علیه السلام) به ویژه زائزان پیاده را متقبل شوند.

 

وی با اشاره به اینکه باید رسالت ترویج فرهنگ رضوی و میزبانی را به وظایف استانداری، شهرداری و دستگاههای اجرایی استان اضافه کنیم،افزود:با تعهد و احساس مسئولیت باید به سمتی برویم که ما هم در میزبانی یک برند شویم.

 

موسوی اظهار داشت: از سال گذشته در حوزه میزبانی و با همکاری شهرداری مشهد، بسیجف اصناف، مرکز رسیدگی به امور مساجد و هیئات مذهبی حرکتی را در حوزه میزبانی شروع کردیم و برای اولین بار حرکات مردمی در حد محدودی ساماندهی شد.

 

مدیر کل امور هماهنگی زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد:سال گذشته و در دهه پایانی سفر ۳ میلیون زائر وارد مشهد شدند که از این تعداد ۲۶۰ هزار نفر زائرین پیاده بودند که پیش بینی می شود این تعداد در سال جاری به بیش از ۳۰۰ هزار نفر برسند.

 

وی با بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی استان به مکانهای اسکان مبلغ اعزام می کند، افزود:فضای خدمت برای زائرین گشترده است و تمامی دستگاههای اجرایی در آن دخیل هستند.

کد خبر 585180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha