اولین فراخوان ملی کاریکاتور و تصویرسازی با محوریت پیاده روی اربعین حسینی

خبرگزاری شبستان: اولین فراخوان ملی کاریکاتور و تصویرسازی با محوریت پیاده روی اربعین حسینی در دو بخش تصویرسازی و کاریکاتور توسط شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین منتشر شد.

به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، اولین فراخوان ملی کاریکاتور و تصویرسازی با محوریت پیاده روی اربعین حسینی توسط شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی آموزشی اربعین منتشر شد.

این فراخوان با هدف ترویج فرهنگ پیاده‌روی اربعین و ایجاد زمینه‌های تعامل و گفتگو میان هنرمندان با محوریت پیاده ‌روی اربعین در دو بخش تصویرسازی و کاریکاتور اعلام شده است.

بخش تصویرسازی با موضوعاتی چون روایت واقعه عاشورای سال 61 هجری، مرثیه اربعین، روایت حماسه پیاده‌ روی اربعین، شعار اربعین امسال (إنی احامی ابدا عن دینی) و استقامت و سازش‌ناپذیری و بخش کاریکاتور با موضوعاتی مانند اسلام هراسی، استکبارستیزی، ماهیت گروه‌های تروریستی و تکفیری، موضوعات مرتبط با پیاده‌روی اربعین حسینی از قبیل امنیت، نظافت، نماز اول وقت و جماعت، همکاری و تعاون در این رویداد هنری حضور دارند.

این سوگواره هنری مذهبی به دبیری عباس گودرزی و داوری سید مسعود شجاعی‌ طباطبایی، محمدرضا دوست ‌محمدی و محمدحسین نیرومند برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش، به نفرات اول تا سوم این سوگواره به ترتیب، 2 میلیون تومان، یک میلیون تومان و 500 هزار تومان به همراه لوح تقدیر و تندیس تعلق می‌گیرد.

علاقه مندان به شرکت در این سوگواره تا اول آذر ماه فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه شواری راهبری جوانان کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین تهران واقع در بزرگراه نیایش، خیابان جنت‌آباد شمالی، کوچه بهارستان دهم، پلاک 4، طبقه دوم واقع ارسال کنند.

علاقه‌مندان برای ارتباط با دفتر این دبیرخانه می‌توانند با شماره 44840020 -021 و 09906504027 دفتر دبیرخانه شوار تماس بگیرند.

 

 

کد خبر 585197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha