پیگیری مشکلات مردم در جامعه نیازمند شجاعت و آزادگی است

خبرگزاری شبستان: رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با اشاره به آمار آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: پیگیری مشکلات مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه نیازمند شجاعت و آزادگی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد رضا تابش، رئیس مجمع نمایندگان استان یزد امروز (15 آبان) در نشست مجمع نمایندگان استان یزد با مدیران امور فرهنگی استان یزد گفت: اگر مشکلات به خوبی در اصلاح و تدوین قوانین جدید به ما معرفی شود و ما آنها را بشناسیم، می توانیم در راستای رفع آنها گام بر می داریم.

 

وی افزود: امروز در جامعه بایستی سعی شود تا مسئولان اجرایی اخبار و فعالیت های مجلس را بدانند زیرا از این طریق می توان طرح ها و لوایح را بررسی کرد.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد خاطرنشان کرد: مسئولان و نمایندگان استان می توانند با اجماع و نامه هایی به صورت هماهنگ، برخی از برنامه ها را پیگیری کنند که نیازمند پیگیری مسئولان اجرایی است و شاید اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

 

تابش تصریح کرد: ما قانونگذار و نظارت بر حسن اجرای موارد هستیم اما از نظر عرفی نیز بیان می شود که نمایندگان کمک کار مردم هستند که امیداوریم بتوانیم گام هایی اساسی داشته باشیم.

 

وی ادامه داد: مجلس، مجلسی از بطن مردم است که باید به مردم نیز باید توجه داشته باشیم و بدون ملاحظات مشکلات مردم را پیگیری کنیم و حریت و آزادی و شجاعت داشته باشیم.

 

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: گزارش ها حاکی از پیشرفت امور است اما اگر واقعا نتیجه این گزارش ها بروز و ظهور داشت میتوان گفت که خوب است اما آمارهای آسیب های اجتماعی نشان دهنده این آمارها نیست که امیدواریم این اثرات را در جامعه ببینیم و هرچند این آمارها را زیر سوال نمی بریم اما چرا برخی از واقعیت ها متفاوت است.

 

تابش بیان کرد: ما کارهای خیلی بزرگ کردیم اما بسیاری از آمارها برای یزد دارالعباده خوب نیست و باید تمام تلاش خود را برای بهتر کردن این وضعیت داشته باشیم.

 

وی افزود: چشم همه کشور به یزد است و باید عملکرد خود را به کشور و جهانیان نشان دهیم زیرا مشی و سلوک رفتار مردم ما زبانزد است که میتواند از این طریق بسیاری از راهکارها را نشان دهیم.

 

 

کد خبر 585903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha