شهدا نماد واقعی انسان های مسئولیت پذیر هستند

خبرگزاری شبستان: مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امنیت کنونی نظام را مرهون خون پاک شهدا و دلاورمردی های آنها در صیانت از نظام و انقلاب دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، دکتر امید قادری مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در یادواره شهدای شهرستان سرپل ذهاب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: شهدا گنجینه های ارزشمند انقلاب و سرمایه نظام هستند.


وی امنیت کنونی نظام را مرهون خون پاک شهدا و دلاورمردی های آنها در صیانت از نظام و انقلاب دانست و افزود: شهدا نماد واقعی انسان های با مسئولیت بودند که توانستند به خوبی از نظام و آرمان های امام راحل دفاع کنند.


مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با تقدیر از رئیس سازمان بهزیستی کشور از توجه ویژه به مقوله مسئولیت اجتماعی، عنوان کرد: شهدا بهترین نماد مسئولیت اجتماعی هستند.


دکتر قادری با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه خصوصا در بین نسل جوان، بیان کرد: دفاع شهدا از شهرها، محلات و کشور مسئولیت پذیری این بزرگواران را به نمایش می گذاشت.


این مقام مسئول تصریح کرد: خانواده های شهدا و جانبازان نیزحق بزرگی بر گردن نظام دارند و به عنوان یادگاران دفاع مقدس قابل احترام هستند.

 

کد خبر 588736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha