حرمت خون شهدا اجازه نمی دهد راه آنان در جامعه کم رنگ شود

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بخش اسماعیلی گفت: امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن یاد شهدا است ولی حرمت خون شهدا اجازه نخواهد داد این اتفاق رخ دهد و همه ما راه آن مردان بی ادعا را ادامه می دهیم چراکه شهدا الگوی همیشه جاوید هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، حجت الاسلام محمد حسین نوزایی شامگاه جمعه ( 29 آبان) در یادواره شهدای روستای حسین آباد از توابع بخش اسماعیلی گفت: یاد شهد باید همیشه زنده باشد و همیشه احترام خانواده شهدا را رعایت کنیم.

 

وی افزود: شهدا راهشان نباید فراموش شود و همچنین نباید عکس شهدا را ببینیم و عکس آنان عمل کنیم لذا شهدا برگزیدگان خداوند، یار دین خدا و انصار رسول خدا هستند.

 

امام جمعه بخش اسماعیلی عنوان کرد: امروز دشمن به دنبال کمرنگ کردن یاد شهدا است ولی حرمت خون شهدا اجازه نخواهد داد این اتفاق رخ دهد و همه ما راه آن مردان بی ادعا را ادامه می دهیم چراکه شهدا الگوی همیشه جاوید هستند.

 

حجت الاسلام براهویی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت در این مراسم گفت: نزدیک به چهل شبانه روز است که عزادار اباعبدلله الحسین هستیم و آنان که امام زمان خود را شهید کردند، ولایت پذیر نبودند چراکه کسانی با امام حسین علیه السلام بیعت کردند، آن حضرت را به شهادت رساندند.

 

وی افزود: خداوند شهدا را دوست دارد و شهدا  نیز خداوند را دوست دارند لذا اگر ما از راه شهدا فاصله بگیریم خار و ذلیل می شویم.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان جیرفت اظهار داشت: نباید در امتحان امروز مردود شویم و باید چشمان خود را باز کنیم و ببینیم که رهبر انقلاب روبروی تمام کفر ایستاده است.

کد خبر 588810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha