مهم ترین وظیفه اصحاب رسانه در اجرای هدفمندی یارانه ها، جلب مشارکت مردم است

استاندار بوشهر مهم ترین وظیفه اصحاب رسانه در اجرای قانون هدفمندی یارانه ها را جلب مشارکت و تنویر افکار عمومی دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بوشهر، محمد حسین جهانبخش، استاندار بوشهر، ظهر امروز( 27 آذر) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اینکه از بامداد امروز مرحله اصلاح قیمت ها به عنوان گامی دیگر از قانون هدفمندی یارانه ها آغاز شده است همانطور که ما به مردم اعتماد داریم آنان نیز به خدمتگزاران خود اعتماد کنند تا این مرحله نیز با تدبیر عملیاتی شود.


وی اظهارداشت: تدابیر لازم برای اجرای این قانون اندیشیده شده است به طوریکه قیمت ها کنترل شده و در بسیاری از بخش ها کاهش قیمت خواهیم داشت.


استاندار بوشهر اضافه کرد: این قانون متعلق به مردم است و آنان باید رعایت حال همدیگر را داشته باشند و با کمک به دولت آن را به بهترین نحو اجرا کنند.


جهانبخش یادآورشد: از ماهها قبل ستادهای مختلفی در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری های استان بوشهر تشکیل شده است و کمیسیون تنظیم بازار نیز به صورت هفتگی تشکیل و هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.


وی گفت: تولید، توزیع و نرخ کالا و خدمات به صورت روزانه رصد می شود و بر امور اشراف داریم.


استاندار بوشهر افزود: هر گونه تغییر قیمتی حتی افزایش اندکی را مورد توجه قرار می دهیم و اگر ضرورت داشته باشد با متخلفان برخورد خواهد شد.


جهانبخش با بیان اینکه اصناف به صورت خود کنترلی نقش موثری در اجرای این قانون دارند، بیان کرد: مردم یقین داشته باشند که خدمتگزاران آنها هوشیاری لازم را برای نظارت و مراقبت بر امور دارند.


پایان پیام/

کد خبر 5932

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha