اطعام 30 هزار مددجوی کمیته امداد زنجان در ماه رمضان

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در طول ماه مبارک رمضان تعداد 30 هزار نفر مددجوی زنجانی اطعام می شوند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، بهرام ولی زاده، مدیرکل کمیته امداد زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته تعداد 25 هزار و 765 نفر از مددجویان این نهاد اطعام شده اند.

 

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم افطار و اطعام نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با مشارکت و کمک های مردم و اعتبارات دولتی این نهاد حمایتی تامین شده است.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) زنجان با اشاره به اینکه مسئولان فرهنگی این نهاد سرفصل های مختلف کاری مهم از جمله طرح اطعام، طرح مفتاح الجنه، طرح شفا و طرح اکرام ایتام را برای ماه مبارک رمضان در نظر گرفته اند، گفت: طرح اطعام نیازمندان یکی از همین سرفصل هاست.

 

ولی زاده به اجرای طرح اکرام ایتام در این ماه اشاره کرد و افزود: علاوه بر دفاتر این نهاد که در طول سال اقدام به ثبت نام از خیرین برای کفالت معنوی ایتام تحت حمایت این نهاد می کند، پایگاه هایی برای ثبت نام از خیران در هفته اطعام و اکرام ایتام 15 تا 21 رمضان در سطح استان دایر بوده و پایگاه هایی در محل نمایشگاه بین المللی تهران جهت ثبت نان از خیرین خارج از استان دائر است.

 

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد زنجان، این مقام مسئول یاد آور شد: در سال گذشته بیش از یک هزار و 400 خانواده تحت حمایت در قالب این طرح دیدار به عمل آمد.

 

وی به طرح مفتاح الجنه به عنوان یکی از طرح های اجرایی این نهاد در طول این ماه پر برکت اشاره کرد و افزود: در این طرح در معیت مدیران و روسای دستگاه ها و افراد خیر از خانواده های تحت حمایت دیدار و ضمن تقدیر از این افراد در راستای حل مشکل حاد مالی خانواده گام هایی برداشته می شود.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 59377

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha