کمک به ارتقا و رشد اقتصادی کشور از جمله شاخص های ارزیابی رسانه های استانی است

خبرگزاری شبستان: رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: رسانه های استانی باید حامی استان ها برای اقتدار و رشد اقتصادی باشند و کمک به ارتقا و رشد اقتصادی کشور از جمله شاخص های ارزیابی رسانه های استانی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، دکتر عبدالعلی علی عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، شامگاه پنجشنبه(۲ دی) در مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره رادیویی و تلویزیونی که در اهواز برگزار شد، گفت: جشنواره در ارتقای کیفیت برنامه های صدا و سیما در ابعاد استانی و ملی تاثیر دارد.

 

وی با تاکید بر اینکه رسانه های استانی بسیار ارزشمند، توانمند و اثرگذار هستند، افزود: شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان ها دارای جایگاهی خاص و حساس می باشند و توانمندی خاصی برای ارتقای اقتصاد مقاومتی نیز دارند.

 

علی عسگری اذعان داشت: رسانه های استانی باید حامی استان ها برای اقتدار و رشد اقتصادی باشند و تعامل با بخش های اجرایی، استانداران و کمک به ارتقا و رشد اقتصادی کشور از جمله شاخص های ارزیابی رسانه های استانی خواهد بود.

 

وی با تاکید بر اینکه شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان ها باید معرفی کننده فرصت ها و ظرفیت های سرمایه گذاری باشند، تاکید کرد: معرفی هوشمندانه فرصت های سرمایه گذاری از وظایف اصلی شبکه های رادیویی و تلویزیونی استان ها است.

 

وی با بیان اینکه خوزستان بهشت فرصت ها و سرمایه گذاری است، اظهار کرد: متاسفانه درصد بیکاری در این استان بالاست و براین اساس شناسایی کارآفرینان و معرفی آنها به عنوان اسوه های اقتصاد مقاومتی یکی از برنامه های مهم کلید زده شده توسط صدا و سیما می باشد که  تمام مراکز استان ها باید در این پروژه مشارکت لازم را داشته باشند.

 

رئیس صدا و سیما با اشاره به فعالیت های بیگانگان در تهاجم فرهنگی تصریح کرد: امروز رسانه های بیگانه، مساجد را تخریب کردند ولی ما باید آنها را تقویت کنیم چرا که مرکز آموزش دینی برای جوانان هستند.

 

وی تولید محتوا در فضای مجازی را از ماموریت های صدا و سیما عنوان کرد و ادامه داد: در این راستا سرویس های فضای مجازی را راه اندازی کرده ایم و برآن هستیم از توانمندی جوانان برای تولیدات بومی در هر استان استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه داشتن تلویزیونی تعاملی از دیگر برنامه های ماست، خاطر نشان کرد: امیدوارم تمامی روستاها و شهرهای کوچک کشورمان نیز بتوانند به خوبی از این تلویزیون تعاملی استفاده کنند.

 

علی عسگری با بیان اینکه هنگام پیروزی انقلاب، کشور ایران یک مخروبه بود، اضافه کرد: بعد از انقلاب باید خیلی کارها انجام می شد تا ایران به جایگاه اول برسد و به رغم جنگ و سنگ اندازی های دشمنان اما رشد خوبی در کشور داشتیم.

 

وی یاد آور شد: کشور ایران در حال تبدیل شدن به یک قدرت بزرگ منطقه ای و حتی جهانی است و پیش قراول این پیشرفت صدا و سیما می باشد.

 

کد خبر 596081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha