۹ دی روز بصیرت و متلق به تمام ملت ایران اسلامی است

خبرگزاری شبستان:رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، ۹ دی را روز بصیرت و متلق به تمام ملت ایران اسلامی دانست و گفت: این روز در تاریخ ذهن انقلاب اسلامی ثبت شده است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان؛حجت الاسلام غلامرضا قندهاری امروز(5دی) در دومین نشست ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی با اعلام این مطلب گفت:در این روز ملت به دشمنان نشان دادند همیشه در کنار ولایت فقیه و آرمان های والای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

 

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی باطن مردم ایران را نمایان می کند اظهار داشت:ما همه در مقابل این یوم الله نظام انقلاب اسلامی مسئول هستیم واگر در پاسداشت این ایام کوتاهی کنیم باید جواب بدهیم.

 

قندهاری با بیان اینکه یوم الله 9دی یکی از بحث های اساسی نظام است و نباید بحث های جناحی به آن وارد شود اضافه کرد:کما اینکه همه ما شاهد بودیم در روز 9 دی تمام مردم با سلایق سیاسی مختلف وقتی بی حرمتی و بی احترامی فتنه گران به ارزشهای دینی و ملی را دیدند به صحنه آمدند و آن حماسه بی بدیل را که بعضی از بزرگان از آن به عنوان انقلاب سوم یاد کردند، بوجود آوردند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان،با تاکید بر اینکه در شرایط امروز منطقه کشور ما نیاز جدی به انسجام و وحدت دارد  ادامه داد: 9 دی نمادی از این انسجام و وحدت بین آحاد مختلف جامعه است و این نکته را باید مورد توجه قرار داد که نباید نیروهای مومن،متعهد و انقلابی خود را درگیر مسائل جزئی کنند و از دشمن اصلی یعنی استکبار جهانی در راس آن آمریکای جنایتکار غافل شوند.

 

وی خاطر نشان کرد :مردم با حضور پرشکوه در مراسم 9دی به دشمنان ثابت خواهند کرد که همیشه در صحنه هستندو در هیچ شرایطی از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ابعاد حماسه ۹ دی برای مردم تبیین می‌شود گفت: مراسم ۹ دی در سراسر استان سمنان برگزار می‌شود.

 

قندهاری ضمن اشاره به برگزاری آئین بزرگداشت یوم الله ۹ دی در نقاط مختلف استان سمنان گفت: تجمع بزرگ مردم مرکز استان سمنان به مناسبت نهم دی ماه ساعت ۱۰ صبح پنجشنبه هفته جاری در میدان امام خمینی(ره) سمنان،با سخنرانی سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمسیون امنیت ملی برگزار می شود.

 

وی با تاکید براینکه  مردم ولایتمدار استان در سالروز حماسه 9 دی سال 88  حضور گسترده داشته باشند،گفت:مردم استان سمنان، از اولین مردمی بودند که دی‌ماه به خیابان‌ها آمدند و حمایت خود را از ارزش‌های نظام، انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه  اعلام کردند و امسال نیز همگام با سایر مردم کشور در نقاط مختلف کشور، بار  دیگر با آرمان‌های بلند انقلاب و امام راحل و  رهبری  تجدید پیمان می‌کنند.

 

کارشناس آموزش وپژوهش دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان سمنان نیز در این نشست مقابله با تهاجم فرهنگی،فتنه‌ها و جنگ نرم دشمن را از رسالت‌های مهم کانون‌های فرهنگی مساجد برشمرد.

 

مجتبی نقاشیان ضمن اعلام ویژه برنامه های گرامیداشت سالروز ۹ دی کانون های مساجد این استان گفت: فعالان کانون های مساجد استان در گرامیداشت سالروز ۹ دی حضور فعال خواهند داشت.

 

وی ارسال پیامک های حوزه بصیرت به مدیران واعضای کانون های مساجد استان سمنان، سخنرانی روسای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان وائمه جماعت  در خصوص 9 دی و تبیین بصیرت افزایی و ولایت پذیری،برگزاری جلسات با حضور مدیران کانون ها وائمه جماعت،استفاده از فضای مجازی تیم قافله کانون محمدرسول الله (صلی الله علیه و آله) مسجد الزهراء سمنان،فرخوان دعوت به حضور در تجمع این روز،استفاده از ظرفیت خبرگزاری شبستان در اطلاع رسانی وپوشش اخبار این یوم الله و... را  از جمله برنامه های سالروز گرامیداشت نهم دی ماه در کانون مساجد استان سمنان برشمرد.

 

کد خبر 596642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha