ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت ۹ دی اعلام شد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اجرا خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، نادر سقاء،‌ مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل (6 دی) در جلسه شورای اداری گفت: حماسه 9 دی در راستای حرکت ماندگار نظام جمهوری اسلامی است و طبق فرموده مقام معظم رهبری صدها سجده شکر در رابطه با این امر باید بجای آوریم.

 

وی با اشاره به اینکه ویژه برنامه های متعددی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل به مناسبت گرامیداشت 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت برگزار خواهد شد، تصریح کرد: طرح تلاوت نور این هفته جاری همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با نیت سلامتی مقام معظم رهبری ادا خواهد شد.

 

سقا با یادآوری این مطلب که با مشارکت امامزاده سید صدر الدین نیز همایش گفتمان انقلاب اسلامی با حضور اعضای کانون های مساجد شهرستان اردبیل روز 9 دی برگزار خواهد شد، اظهار داشت: مسابقه نقاشی، خاطره نویسی و دل نوشته از دیگر برنامه های فرهنگی خواهد بود که در کانون های سطح استان اجرایی می شود.

 

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که ۱۰ همایش بصیرت افزایی نیز در کانون های مساجد شهرستان بیله سوار برگزار می شود، ادامه داد: چاپ بروشور با عنوان بصیرت از دیگر برنامه های فرهنگی خواهد بود.

 

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با بیان این مطلب که بصیرت افزایی و آگاهی بخشی به جوانان مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری است، یادآور شد: همزمان با روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با ولی فقیه تجدید پیمان خواهند کرد.

کد خبر 596871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha