آموزش مسائل مهدویت گامی موثر در مبارزه با جنگ نرم است

رئیس موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اصفهان با اشاره به اهمیت فراگیری آموزش های مهدویت گفت: آموزش مسائل مهدویت گامی مهم در مبارزه با جنگ نرم است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی نیلی پور، رئیس موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اصفهان با بیان اینکه یکی از نیازهای مردم به خصوص جوانان فراگیری مسائل مربوط به مهدویت و آشنایی با این مسائل است، به خبرنگار شبستان گفت: مرکز فرهنگی مهدی موعود استان، مسائل مربوط به مهدویت را در قالب سه طرح رایحه انتظار، پیشوای آسمانی و بهشت حضور ویژه گروه سنی مختلف و به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار می کند.

 

رئیس موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) استان بیان داشت: طرح رایحه حضور و پیشوای آسمانی از طرح های آموزش مهدویت است که به صورت غیر حضوری برگزار می شود که طرح پیشوای آسمانی ویژه متولدین 1374 و سال های قبل از آن است و باید افراد شرکت کننده در این طرح سطح پیش نیاز آن را گذرانده باشند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نیلی پوراضافه کرد: طرح رایحه انتظار، پیش نیاز طرح پیشوای آسمانی است که گروه سنی بالای 16 سال می توانند در این دوره شرکت کنند.

 

وی اضافه کرد: در طرح بهشت حضور که به صورت حضوری برگزار می شود، کلیه گروه های سنی می توانند در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نیلی پور، نرم افزار نقد لوح فشرده به سوی ظهور را آخرین انتشار این مرکز فرهنگی عنوان کرد و گفت: این لوح فشرده به همراه تعدادی دیگر از لوح های فشرده این موسسه در نمایشگاه قرآن استان اصفهان ارائه می شود.
 

وی یکی از مهم ‌ترین اندیشه ‌های دینی را اندیشه مهدوی برشمرد و بیان کرد: باید این اندیشه را بیش از گذشته در معرض توجه مسلمانان و جهانیان قرار دهیم تا انتظار فرج آن غایب از نظر، همواره در دل مومنان زنده باشد.
 

وی، ارتقای فرهنگ مهدویت را مهمترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و افزود: مطالعه و ارتقای معرفت نسبت به مسائل مهدویت ضروری است و همه اقشار جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان باید در مورد امام زمان(عج) معرفت پیدا کنند.

 

رئیس موسسه فرهنگی مهدی موعود(عج) استان اصفهان با بیان اینکه فرهنگ مهدویت، فرهنگ ارزش‌ ها و همان فرهنگ دین است، گفت: همانطور که انتقال ارزش ‌های دینی بدون ظرافت ‌های خاص خود ممکن نیست، انتقال فرهنگ مهدویت به نسل جوان و تربیت آنها به عنوان منتظران ظهور حضرت مهدی (عج ) نیز ضرورتی انکارناپذیر است.
 

پایان پیام/
 

کد خبر 59715

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha