عده ای درصدد تطهیر چهره فتنه گران هستند/ فتنه گران در گلوگاه های حساس، به انقلاب نیش می زنند

خبرگزاری شبستان: مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان گفت:جریان فتنه باید همواره برای مردم معرفی شود اما عده ای درصددند تا چهره فتنه گران را تطهیر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام علیرضا ریاحی، مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای گلستان، شب گذشته(8 دی) در نشست تخصصی واکاوی ابعاد فتنه 88 و حماسه ۹ دی گفت: سیل خروشان مردم در ۹دی، آب سردی بر آتش فتنه گران بود.

 

وی افزود: وظیفه داریم که همواره ابعاد فتنه و این جریان را معرفی کنیم اما خیلی ها درصددند تا چهره فتنه گران را تطهیر کنند.

 

حجت الاسلام ریاحی بیان کرد: برخی از افرادی که در جریان فتنه دخیل بودند به بدنه نظام وارد شدند که این مسئله بسیار خطرناک است در حالیکه مقام معظم رهبری بارها تأکید کرده اند که فتنه خط قرمز نظام است.

 

مسئول بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوای استان با بیان اینکه فتنه و ابعاد آن باید برای جوانان تبیین شود، اظهار کرد: عده ای می گویند برجام و حقوق شهروندی باید در کتب درسی دانش آموزان گنجانده شود، اما آیا نباید فتنه 88 و حماسه 9 دی در این کتاب ها آورده شود؟

 

وی گفت: فتنه سال 88 به مراتب سخت تر و پیچیده تر از فتنه های گذشته بود و عمق بیشتری داشت. با اینکه هزینه های بسیاری را نظام در جریان فتنه متحمل شد اما رویش های خوبی هم داشتیم. شاید نظام باید سال ها زحمت می کشید تا برخی چهره هایی که نقاب نفاق گونه دارند، برای مردم روشن شود اما این جریان موجب شد که مردم به خوبی آنها را بشناسند.

 

کد خبر 597705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha