تولید ۱۲ فیلم  با موضوع  معارف اسلامی در لرستان

خبرگزاری شبستان: دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت در استان لرستان، گفت: ۱۲ فیلم و ۱۱ تئاتر صحنه ای با موضوع معارف اسلامی در استان لرستان تولید شده است.

منصور احمدی، دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، گفت: در هفته قرآن و عترت هشت جشنواره قرآنی و 20 برنامه مختلف در استان لرستان برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه از مجموع برنامه های هفته قرآن در لرستان، 10 برنامه شامل جشنواره های قرآنی است، افزود: استقبال عمومی از بخش های مختلف جشنواره های حوزه قرآن و عترت در استان بسیار مطلوب بوده است.

 

احمدی، بیان کرد: در جشنواره شعر حدود 400 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است و  110 اثر در جشنواره مقالات وپایان نامه ها به دبیرخانه  این جشنواره  رسید.

 

وی بخش رسانه را از دیگر جشنواره های هفته قرآن و عترت خواند و اذعان داشت: در بخش جشنواره رسانه ها حدود 80 اثر نفیس در حوزه قرآن و عترت به دست ما رسید.

 

این مقام مسئول با اشاره به جشنواره صنایع دستی افزود: در جشنواره صنایع دستی حدود 100 اثر در حوزه چوبی و فلزی به دست ما رسیده است.

 

وی بیان کرد: در جشنواره فیلم حوزه قرآنی و عترت 12 فیلم تولید شده است و در حوزه تئاتر نیز 11 تائتر صحنه ای با موضوع معارف اسلامی تولید شده است که در جشنواره های عمومی اجرایی می شود.

 

احمدی، ادامه داد: دیگر برنامه این هفته برگزاری اولین یادواره شهدای قرآنی استان است.

 

دبیر اجرایی جشنواره قرآن و عترت  لرستان،  اظهار کرد:  همچنین کارگاه های مختلف آموزشی، سبک زندگی اسلامی، محافل قرآنی در هفته قرآنی استان لرستان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 598648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha