برگزاری اردوهای استانی و خارج از استان ویژه اعضای کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون تخصصی اردوها و همایش های کانون های مساجد یزد با اشاره به میزان بازدهی فعالیت های فرهنگی در اردوها گفت: اردوهای استانی و خارج از استان ویژه اعضای کانون های مساجد استان یزد برگزار می شود.

داود زارعیان، مسئول کانون تخصصی اردوها و همایش های کانون های مساجد یزد با اشاره به برنامه ریزی جهت برگزاری اردوهای داخل و خارج استان ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: با توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون های مساجد استان یزد ما در زمینه اردوهای اموزشی و تفریحی و فرهنگی اعضای کانون های مساجد نیز برنامه های متفاوتی داریم.

 

وی افزود: برگزاری طرح های اردویی ویژه فعالان کانون های مساجد از مهمترین برنامه های این کانون تخصصی است که امسال نیز انجام قرارداد با اردوگاه ها و اعزام اعضای کانون های مساجد در دستور کار ما قرار گرفته است.

 

زارعیان خاطرنشان کرد: این اردوها در داخل و خارج از استان به صورت فرهنگی، هنری و تفریحی است که مسئولان کانون های مساجد استان یزد می توانند با تماس با شماره 09138571610 از خدمات این کانون تخصصی بهره مند شوند.

 

مسئول کانون تخصصی اردوها و همایش های کانون های مساجد یزد تصریح کرد: اهمیت برگزاری اردوهای اموزشی و فرهنگی می تواند بسیار بیشتر و بهتر باشد زیرا در این اردوها میزان بازدهی نیز افزایش پیدا می کند.

 

زارعیان در پایان گفت: کانون تخصصی اردوها و همایش های کانون مسجد ولایت یزد یکی از کانون های تخصصی است که به صورت خاص به بحث همایش ها و اردوها می پردازد و توانایی ارائه خدمات به تمامی کانون های مساجد استان یزد را دارد.

 

لازم به ذکر است علاقمندان جهت دریافت فرم ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به www.masajedyazd.ir مراجعه کنند.

کد خبر 600741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha