نمایش منشور فرهنگی انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی

منشور فرهنگی انقلاب اسلامی در نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم و در غرفه شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استفاده بازدید کنندگان عرضه شده است.


به گزارش خبرگزاری شبستان، شورای عالی انقلاب فرهنگی مجموعه سخنان مقام معظم رهبری را درباره موضوعات فرهنگی با عنوان «منشور فرهنگی انقلاب اسلامی» در 16 جلد در قطع رقعی در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قران کریم به نمایش گذاشته است.
در این مجموعه، بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ از ابتدای رهبری تا امروز، گردآوری و به‌طور موضوعی با روشی کاربردی دسته‌بندی، ‌تنظیم و تدوین شده است.

موضوعات مطرح شده در این مجلدات، فرهنگ اسلام و انقلاب اسلامی، تهاجم فرهنگی و جنگ نرم،‌ علم و فناوری،‌ رسانه و اطلاع‌رسانی،‌ فرهنگ عمومی، جوانان، زن و خانواده،‌ تبلیغ دینی، حوزه و روحانیت، هنر و ادبیات،‌فرهنگ بسیجی و ایثار و جهاد و شهادت، فرهنگ غرب، کتاب و کتابخوانی،‌ رسانه ملی و شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده‌اند.

این مجموعه با مطالعه و بررسی دقیق حدود 30هزار صفحه از بیانات معظم‌له در طول دوره رهبری و نیز استخراج حدود 10 هزار صفحه مطالب فرهنگی ایشان، در 200 موضوع مهم مرتبط با حوزه فرهنگ،‌ علم و هنر طبقه‌بندی شده است.
 

پایان پیام/

 

کد خبر 60088

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha