طلاق مهمترین عامل جهت مراجعه افراد به کمیته امداد است

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت گفت: طلاق شایع ترین آسیبی است که بیشترین مراجعه افراد را جهت تحت پوشش آمدن کمیته امداد، به خود اختصاص داده است لذا باید دغدغه مندان عرصه فرهنگ، تدبیری جدّی در این زمینه اتخاذ کنند.

اسماعیل امیری صبح امروز ( 23 دی ) به خبرنگار شبستان گفت: در حال حاضر هیچ بخشنامه ای مبنی بر افزایش حقوق افراد مستمری بگیر ابلاغ نشده است.

 

وی با اشاره به اینکه لایحه افزایش افراد مستمری بگیر هنوزدر مجلس تایید نهایی نشده اشت، افزود: بالغ بر 5 سال است که حقوق افراد مستمری بگیر افزایش نیافته است.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت عنوان کرد: طلاق شایع ترین آسیبی است که بیشترین مراجعه افراد را جهت تحت پوشش آمدن کمیته امداد، به خود اختصاص داده است لذا باید مسئولین و دغدغه مندان عرصه فرهنگ، تدبیری جدّی در این زمینه اتخاذ کنند.   

 

به گفته وی کمیته امداد امام خمینی در حد توان خود وام کم بهره در اختیار مددجویان واجد شرایط جهت اشتغالزایی قرار می دهد اما متاسفانه دیده می شود از محصولات تولید شده مددجویان، حمایت نمی شود.

 

امیری اظهار داشت: مددجویانی که در زمینه تولید فرش فعالیت می کنند، کمیته امداد از آنان حمایت می کند اما متاسفانه برخی مددجویان انگیزه کافی جهت استقبال از این اشتغال را ندارند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی جیرفت بیان داشت: فرهنگ سازی جهت خود اتکایی افراد در حوزه اقتصادی، یکی از مسائلی است که باید در جامعه نهادینه شود.

کد خبر 601024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha