ارائه تسهیلات به ۸۸۰ واحد تولیدی استان اصفهان

خبرگزاری شبستان:استاندار اصفهان از ارائه تسهیلات بانکی به ۸۸۰ واحد تولیدی استان اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، رسول زرگرپور، استاندار اصفهان در نشست اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به درخواست تسهیلات و نقدینگی از سوی بنگاه های تولیدی و صنعتی اظهارداشت: بیش از هزار و 700 درخواست از سوی واحدهای صنعتی و تولیدی استان اصفهان برای دریافت تسهیلات ثبت و موافقت شده که نزدیک به هزار مورد آن ها به بانک های عامل مراجعه و جهت تشکیل پرونده اقدام کرده اند.

وی افزود: از میان پرونده های تشکیل شده در بانک های استان اصفهان 880 مورد تسهیلات بانکی را دریافت کرده اند که مابقی نیز در طی مسیر دریافت تسهیلات هستند.

زرگرپور ادامه داد: بررسی درخواست های شرکت های تولیدی وو صعنتی در کارگروه ها در حال انجام است که بر اساس بررسی کارگروه تاییده و موافقت صادر و به بانک های عامل استان معرفی می شوند.

وی به عملکرد کارگروه رفع موانع تولید استان اصفهان تصریح کرد: این کارگروه در بررسی مشکلات و کمک به رفع آن ها نقش آفرین بوده و برخی واحدهای صنعتی که با مشکلاتی همانند نقدینگی، قوانین سخت دستگاه اداری، موانع در فعالیت و مواردی از این قبیل روبرو بود اند مشکلات آن ها با رایزنی ها حل شده است.

استاندار اصفهان به واگذاری پروژهای عمرانی به بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: 157 پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی در استان اصفهان پیش بینی شده که 28مورد آن ها تاکنون واگذار شده و مابقی در مسیر بررسی و امور اداری قرار گرفته است.

کد خبر 602906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha