حکام نالایق بحرین فتوکپی آل سعود در منطقه هستند

خبرگزاری شبستان: امام جمعه رضوانشهر به جنایت های حکام نالایق بحرین و آل سعود در به شهادت رساندن جوانان انقلابی بحرین اشاره کرد و گفت: حکام نالایق بحرین فتوکپی آل سعود در منطقه هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رضوانشهر، حجت الاسلام هادی حبیبی، امام جمعه رضوانشهر در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این شهر با دعوت از خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و دوری ازگناهان، اظهارکرد: داشتن تقوا و قدرت تمیز راه سره از ناسره و انتخاب مسیر درست از نادرست انسان را برنده می‌کند.

 

وی با بیان اینکه گاهی یک نگاه می‌تواند حکم عبادت را برای انسان به همراه داشته باشد، افزود: نگاه به قرآن، نگاه به کعبه، نگاه به سادات، نگاه به عالم و نگاه به پدر و مادر در حکم عبادت است.

 

امام جمعه رضوانشهر تصریح کرد: نگاه كردن فرزند از روی مهر و محبّت به پدر و مادر عبادت محسوب می‏‌شود.

 

حجت الاسلام حبیبی ادامه داد: نگاه به نامحرم، نگاه به خانه دیگران، نگاه ترس آور، نگاه مسخره آمیز، نگاه لهوی و نگاه های حسودانه از نگاه‌های حرام و ممنوع است.

 

وی به حادثه تلخ و ناگوار آتش سوزی در ساختمان پلاسکو در شهر تهران اشاره و با تسلیت به خانواده های داغدار، گفت: پیام رهبر معظم انقلاب در این زمینه قابل توجه است.

 

خطیب نماز جمعه رضوانشهر به شهامت و فداکاری آتش نشانان در این حادثه ناگوار اشاره کرد و افزود: در این حادثه نشان داده شد افرادی هستند که برای سلامتی و نجات مردم و همنوعان خودشان حاضرند فداکاری و جانفشانی کنند تا مردم کشورمان آرامش و آسایش داشته باشند.

 

حجت الاسلام حبیبی با اشاره به جنایت های حکام نالایق بحرین و آل سعود در به شهادت رساندن جوانان انقلابی بحرین، تصریح کرد: حکام نالایق بحرین در واقع فتوکپی آل سعود در منطقه هستند.

 

وی با بیان اینکه این کار حکام نالایق بحرین باعث می‌شود موجی از اعتراضات مردمی در بحرین به راه بیفتد، اظهارکرد: اکثریت مردم بحرین آل خلیفه را قبول ندارند.

 

امام جمعه رضوانشهر افزود: حكام جنايتكار بحرين با همدستى آمريكا، آل سعود و انگليس مردم را سركوب و علمای شیعه را دستگیر و مساجد شیعیان را تخریب می‌کنند.

 

حجت الاسلام حبیبی گفت: در برابر اين جنايات دنياى غرب چشمان خود را بسته و با فروش سلاح به حاكمان اين كشور در جنايت آل سعود و آل خليفه در بحرين مشاركت می‌‏كند.

 

وی به ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد و گفت: مردم کشور ما به خاطر قدردانی از سوابق انقلابی، مبارزاتی و شکنجه ها و سختی هایی که قبل از انقلاب داشتند و خدماتی که بعد از انقلاب داشتند از ایشان تجلیل و مراسم های خوبی در سطح کشور برگزار شد.

 

خطیب نماز جمعه رضوانشهر ادامه داد: بعضی ها منافقانه از این برنامه ها سوء استفاده می‌کنند و تصویر آیت الله هاشمی را در کنار شخصی قرار می‌دهند که مطرود امام، امت وخود مرحوم آیت الله هاشمی بود و اینجا مسئولان امنیتی باید حواسشان باشد و ما هم باید به وظیفه خودمان عمل کنیم.

 

حجت الاسلام حبیبی به برگزاری یادواره شهدا در شهرستان رضوانشهر اشاره کرد و از مردم ولایتمدار و انقلابی این شهرستان، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و بسیجیان به خاطر حضور پرشور و گسترده در این آیین معنوی تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 602969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha