برگزاري برنامه «۱۰ شب  ۱۰ مسجد» در همدان

خبرگزاری شبستان: رئيس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به برگزاري برنامه «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» به مناسبت دهه فجر گفت: زنگ و جشن انقلاب بايد مردمي شود.

‌به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن فاضليان رئيس ستاد دهه فجر استان همدان ، با بيان اينکه دهه فجر و انقلاب اسلامي روزهاي الهي بود، اظهار کرد: اين دهه خاطره‌هاي بسيار شکوهمند و درس‌هايي براي امروز و آينده ما دارد و بايد براي اجراي برنامه‌هاي اين دهه با تمام توان تلاش کنيم.

 

وي با بيان اينکه در سطح استان 9 ستاد شهرستاني و 22 کميته استاني داريم، افزود: در شهرستان همدان نيز 18 کميته شهرستاني داريم که هر ساله فعاليت خود را در اين دهه به خوبي انجام مي‌دهند.

 

رئيس ستاد دهه فجر استان همدان با اشاره به اينکه شروع برنامه‌ها از 12 بهمن و همزمان با زنگ انقلاب خواهد بود، گفت: علاوه بر زنگ انقلابي که در دبيرستان نواخته مي‌شود دو سال است که زنگ انقلاب در ميدان امام(ره) و با حضور مردم نواخته مي‌شود.

 

وي با اشاره به برگزاري برنامه 10 شب 10 مسجد، تصريح کرد: با توجه به اينکه 22 بهمن امسال با روز جمعه مصادف شده است برنامه 22 بهمن به نماز جمعه ختم خواهد شد.

 

فاضليان با بيان اينکه نماز جمعه يکي از برکات و ثمره‌هاي انقلاب است، خاطرنشان کرد: روز جمعه 22 بهمن تجمعي پرشور با حضور مردم خواهيم داشت و پس از آن راهپيمايي و نماز جمعه برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 603012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha