ملت ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف پیشتاز هستند

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی قدس شریف از چنگال اسرائیل غاصب، وظیفه ای انسانی و دینی است که ملت رشید ایران اسلامی در این عرصه در دنیا پیشتاز هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در اراک، حجت الاسلام عباس هاشمی، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در نشست اعضای ستاد برگزاری راهپیمایی روز قدس استان، گفت: مردم آگاه و ولایت مدار ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز قدس به دنیا ثابت می کنند پس از سی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی به آرمان ها و اهداف امام راحل پایبند بوده و خواهان آزادی قدس شریف از دست اسرائیل غاصب هستند.


وی افزود: فضا سازی محیطی، تبلیغات رسانه ای، استفاده از سامانه پیام کوتاه و تلفن گویای ادارات در زمینه حضور بیشتر مردم در راهپیمایی روز قدس اثر گذار خواهد بود.

 

حجت الاسلام هاشمی تصریح کرد: هر سال با برگزاری راهپیمایی روز قدس، این حرکت مردمی و انزجار از رژیم تروریستی صهیونیستی در رسانه های جهان بیشتر منعکس می شود که این مهم موجب آگاهی افکار عمومی نسبت به جنایت های ضد انسانی این رژیم شده است.


وی افزود: راهپیمایی روز قدس نماد ظلم ستیزی و حمایت همه جانبه ملت ایران از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است که توسط رهبر کبیر انقلاب اسلامی در ایران و جهان بنیان گذاشته شد.

 

لازم به ذکر است، در این نشست درباره اطلاع رسانی، پوشش خبری و تصویری، آماده سازی فضای شهرها، نصب بنر وپلاکارد در ادارات و خیابان ها، چاپ و توزیع پوستر ویژه راهپیمایی روز قدس بحث و تبادل نظر شد.
 

پایان پیام/

کد خبر 60310

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha