محاکمه "مبارک" محاکمه جبهه استکبار است

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا، با بیان اینکه خیزش های مردمی در کشورهای اسلامی و عربی نشات گرفته از انقلاب مردمی ایران است، اظهار کرد: امروز محاکمه مبارک محاکمه جبهه استبداد و استکبار غرب است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گیلان، علی پور واجد، معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا، ظهر امروز (27 مرداد) در جلسه ستاد اقامه نماز و روز جهانی قدس که در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان آستارا برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن روز جهانی قدس، گفت: روز قدس به فرموده بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روز اسلام است و این روز به همه مسلمین تعلق دارد و همه باید با حضوری پر شکوه در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین همانند گذشته جواب دندان شکنی را به جبهه استکبار جهانی بدهیم.


وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری بارها از قضیه قدس و مردم مظلوم و بی خانمان فلسطین حمایت خود را نشان داده است و تاکید براین داشته که قدس پاره تن اسلام است و این مسجد مقدس هیچوقت از جهان اسلام جدا نمی شود.


پور واجد، با بیان اینکه ملت ایران همواره حمایت قاطعانه خود را از مردم مظلوم فلسطین نشان داده و این حمایت انسان دوستانه خود را به رخ جهانیان کشانده است، ادامه داد: دولت و ملت ایران در عرصه های بین المللی، سیاسی، حمایتی و پشتیبانی های مادی و معنوی بارها و بارها به مردم مظلوم فلسطین کمک کرده و این را به اثبات رسانده است که جمهوری اسلامی ایران هیچوقت از کمک به این مردم مظلوم لحضه ای کوتاهی نمی کند.


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا گفت: خیزش های مردمی در کشورهای یمن، بحرین، سودان، مصر و لیبی نشات گرفته از یکپارچگی، اتحاد و همدلی مردم ایران است.


وی افزود: تا چند سال آینده نشانی از استبداد و استکبار را نمی بینیم بلکه نشان آن را در موزه ها خواهیم دید و امروز که مبارک محاکمه می شود نه تنها محاکمه این دیکتاتور است بلکه در اصل محاکمه استبداد و استکبار غرب است.


این مقام مسئول تصریح کرد: بمباران لیبی ویران کردن شهرها و روستاهای این کشور توسط نظامیان وابسته به کشورهای غربی در واقع بمباران هویت آمریکا است و در اصل امروز آمریکا و همدستانشان در این کشور خودکشی می کنند و بمب ها را بر سرهای بی عقل خودشان می ریزند.


پور واجد، با بیان اینکه در قیام مردم بحرین و یمن دست ولایت از آستین اسلام بالا آمده است، گفت: انقلاب اسلامی ایران نهضت های مردمی علیه جبهه کفر جهانی را استمرار بخشیده است و این استمرار و استقامت مردم ، اسرائیل را نابود می کند و پیروزی بیت المقدس و فلسطین حتمی است.


وی در بخش دیگری از سخنان خود ماه رمضان را بهترین فرصت برای توبه گناهان دانست و خاطر نشان کرد: خداوند بندگان خود را دوست دارد و ماه رمضان را فرصتی قرار داده است که انسان گناه های خود را ترک کند و در مسیر راستی گام بردارد.


پور واجد ادامه داد: ماه رمضان را باید قدر دانست و بهترین استفاده را از این ماه برد، زیرا که ماه رمضان یکی از بهترین ماه های خداوند است که انسان می تواند بهتر با معشوق اش انس پیدا کند.


وی گفت: یک از راه های نزدیکی به خداوند نماز خواندن است و ما می توانیم با عمل به این فریضه الهی به خداون متعال نزدیک شویم .


معاون سیاسی اجتماعی فرماندار آستارا اظهار کرد: انسان با انجام کارهای نیک و پسندیده می تواند مانند حضرت محمد(ص) به معراج برود و این امر زمانی امکان پذیر خواهد بود که انسان بنده خدا باشد و دستورات خداوند را به نحو احسن عمل کند.


پور واجد خاطر نشان کرد: فرد نماز خوان اهل رشوه، ربا، دروغ، پارتی بازی، کم کاری و دزدی نیست و بنده راستین خداوند است.


وی افزود: باید با یک برنامه ریزی اصولی و کارشناسی شده فرهنگ نماز خوانی را در جامعه ترویج داده زیرا که نماز ستون مستحکم دین اسلام است.

 

پایان پیام/

 

کد خبر 60409

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha