کسب رتبه برتر استان یزد در شوراهای آموزش و پرورش کشور

خبرگزاری شبستان: معاون وزیرآموزش و پرورش با اشاره به شاخص های انتخاب در شوراهای آموزش و پرورش گفت: استان یزد در شوراهای آموزش و پرورش کشور توانست رتبه برتر را به خود اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مرضیه گرد، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش شب گذشته (9 بهمن) در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد گفت: یکی از شوراهای با اهمیت در استان ها در خصوص آموزش و پرورش است که حضور مسئولان استانی و برنامه ریزی در این راستا می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و برنامه ریزی های مناسبی داشته باشد.

 

وی افزود: شوراهای آموزش و پرورش دارای ظرفیت های بسیار خوبی است که می تواند در راستای کیفی سازی خدمات آموزشی و ارتقای برنامه ها گام های اساسی بردارد زیرا به نوعی اتاق فکری برای آموزش و پرورش است.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: در سال گذشته این شورا مصوبات بسیار مناسبی داشته است که تعداد 35 هزار و 977 مصوبه در این شورا تایید شده و 88 درصد از آنها نیز اجرا شده است.

 

گرد تصریح کرد: در این راستا با رتبه بندی استان ها، توانستیم استان یزد را به عنوان رتبه برتر استانها در این شورا معرفی کنیم و پس از آن نیز تهران و لرستان در رتبه های دوم و سوم قرار گرفتند.

 

وی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی یکی از دستورکارهای شورای آموزش و پرورش است که می تواند در مدارس و تربیت دانش اموزان بسیار موثر باشد که یکی از مباحث مهم آن نیز نماز و ترویج آن در مدارس است.

 

معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: برنامه های فرهنگی در راستای استفاده از فضای مجازی، آموزه های دینی و توجه دانش اموزان به آنها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی از جمله برنامه های دیگر ما است که می توان به خوبی در این شوراها پیگیری کرد.

 

کد خبر 605091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha