حضور پرشور مردم در راهپیمایی نشان از پای بندی به انقلاب است

خبرگزاری شبستان:نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: ملت با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند همچنان به این انقلاب و ارزش های آن پایبند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت‌ الله شیخ علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه زنجان اظهار کرد: حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان از پایبندی آنان به این انقلاب است.

 

وی از مسجد و اهل بیت به عنوان شعائر الهی یاد کرد و گفت: رمز پیروزی در دنیا و آخرت تقوای الهی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان به دستاوردهای انقلاب در طول سی و هشت سال از عمر بابرکت آن اشاره کرد و گفت: مردم ایران امروز حماسه ی دیگر در تاریخ انقلاب خلق کردند.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه حضور در صحنه مردم ایران پیام وحدت و یکپارچگی را به جهانیان مخابره کرد خاطرنشان کرد: گزینه ایران، ملت است که همیشه در صحنه هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان به شرایط جوی امروز و حضور پرشور مردم اشاره کرد و گفت: این حضور نشان داد مردم همواره پیرو امام و رهبری هستند.

 

آیت الله خاتمی به سالروز شهادت فاطمه زهرا(سلام الله علیها) اشاره کرد و گفت: مراسم فاطمیه هم با عزاداری مردم پایتخت شور و شعور حسینی برگزار می شود.

 

وی به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی در 29 همن 67 اشاره کرد و گفت: دشمن تلاش کرد تا با این حرکت حساسیت مسلمانان را آزمایش کند که امام راحل حکم ارتداد آن را صادر کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان زنجان در پایان به سالروز شهادت عباس موسوی دبیر کل سابق حزب الله لبنان اشاره کرد و گفت: این رزمنده اسلام در 27 بهمن سال 70 به شهادت رسید.

کد خبر 608979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha