برگزاری ۱۰ گفتمان دینی سیره فاطمی در آران و بیدگل

خبرگزاری شبستان: مسؤول گفتمان های دینی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل از برگزاری ۱۰ گفتمان دینی با موضوع سیره فاطمی در این شهرستان خبر داد.

سید حسین سعیدزاده مسؤول گفتمان های دینی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اصفهان گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)،  ۱۰ گفتمان دینی با موضوع سیره فاطمی در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: این گفتمان های دینی در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و تأکید معظم له به اشاعه سبک زندگی فاطمی و ولایی، به همت اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری اداره آموزش و پرورش و مدارس این شهرستان برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل در ادامه اظهار داشت: در این طرح، مبلغان و کارشناسان مذهبی با حضور در مدارس نوبت دوم متوسطه علاوه بر اجرای گفتمان، به شبهات دینی و اعتقادی دانش آموزان پاسخ می دهند.

سعیدزاده خاطر نشان کرد: موضوع اصلی این گفتمان ها، سیره  شناسی حضرت فاطمه (س) به عنوان برترین الگوی زن مسلمان، حیا و عفت و ولایت مداری دخت نبی مکرم اسلام (ص) است؛ اما با توجه به نیاز مدارس، موضوعات سواد رسانه، شبکه های اجتماعی و آسیب های آن و مباحث تربیتی و اخلاقی نیز در این جلسات ارائه می شود.

وی برگزاری گفتمان های دینی در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی را از جمله برنامه های تأثیرگذار این اداره در حوزه نوجوانان دانست و  افزود: حضور کارشناسان خبره و اساتید حوزه و دانشگاه در قالب گفتمان های دینی در مدارس می تواند به آموزش و پرورش در تربیت اسلامی نسل جوان و نوجوان کمک کند.

 

کد خبر 613713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha