شهرکرد آماده استقبال از مسافران نوروزی

خبرگزاری شبستان: فرماندار شهرستان شهرکرد بابیان اینکه همه امکانات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی در شهرکرد آماده شده است گفت: پیش بینی می شود در سال جدید پنج هزار مسافر نوروزی به شهرکرد سفر کنند.

حمید ملکپوردهکردی، فرماندار شهرستان شهرکرد امروز (15 اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: آموزش و پرورش یکی از ارگان های است که با آماده کردن بیش از 300 کلاس به استقبال ورود میهمانان نوروزی رفته است.

 

وی بابیان اینکه همه امکانات برای استقبال از مهمانان نوروزی آماده شده است افزود: با جلسات صورت گرفته هتل و مهمانسرا، سالن های ورزشی و راهدارخانه ها شهرستان برای استقبال از پنج هزار مسافر نوروزی آماده شده است.

 

فرماندار شهرستان شهرکرد به حضور اصناف در ایام نوروز در مرکز استان اشاره و ابراز کرد: طبق برنامه سال های گذشته اصناف ساعاتی را برای رفاه حال مسافران فعالیت می کنند.

 

ملکپوردهکردی بر نظارت دقیق ماموران بهداشت از مواد غذایی اشاره کرد و گفت: اکیپ های مرکز بهداشت برای کنترل مواد غذایی در مرکز استان فعال می شود.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: برای رفاه حال مهمانان نوروزی سه پارک لاله، ملت و تهلیجان شهرکرد برای استقرار مسافران مهیا شده است.

 

کد خبر 614631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha